Annons:
Etikettlänkat
Läst 4450 ggr
Idaz
9/15/08, 6:00 PM

Kedja

Var köper ni kedja till era smycken? Jag tycker att det är så dyrt överallt… Jag har köpt från lite olika ställen, panduro och teardevill t.ex. Jag har en kompis som hade varit i USA och köpt 7,5 meter kedja för 12 svenska kronor!

Annons:
Idaz
9/15/08, 6:01 PM
#1

Jag visste inte var jag skulle lägga inlägget i för grupp men om det är fel så får väl Allamej flytta på det :)

Mindfields
9/15/08, 6:07 PM
#2

Beroende på vad man vill ha för kedja så finns det nog billigare och dyrare varianter.
Jag köper mest sterling silver och det kostar ju en slant.. :(
Men prova silvergrejs.se eller smyckerian.se Där finns kedjor i silver.

Idaz
9/15/08, 7:01 PM
#3

Jag vill nog inte ha äkta silverkedja…

Mindfields
9/15/08, 8:08 PM
#4

Då hoppas jag någon annan kan hjälpa dig med en bra hemsida!

Ylva-Li
9/15/08, 8:26 PM
#5

Det jag hittat hittills är från teardevil. Billigast alltså. Hon har ju även silverpläterat, vilket är billigare men inte äkta silver.

//Ylva-Li 

 || Studio Li (foto) ||

perlemor
9/15/08, 10:12 PM
#6

Jag vill tipsa om barapyssel, som har flera kedjor i storpack!! Ej i äkta silver. Pagoni har oxå bra, billiga kedjor! Hoppas du hittar något som passar!

Annons:
Idaz
9/16/08, 6:30 PM
#7

okej! Tack!

metalgods
2/27/10, 10:13 AM
#8

www.trollskogen.webs.com

Har inte så mycket ännu men det kommer mera

Mmadeit
2/27/10, 12:05 PM
#9

när det gäller just kedja får man "pärlporrsurfa" som min make kallar det för det finns fynd lite här och var, reor utförsäljningar och viss fasta åga priser.

fruPärla hade iallafall nyss nedsatt pris på massa olika kedjor. själv har jag nyss köpt av pärlfynd och silverpärla 2 olika rätt billiga kedjor som jag varit jätte nöjd med.

metalgods
3/5/10, 4:59 PM
#10

Det ingår 50 cm kedja vid beställning för nya kunder på addressen jag har angett ovan.

Mvh//Billy

Smyckestillbehor
3/5/10, 5:09 PM
#11

Titta gärna på våra kedjor, vi har några storsäljre i olika prisklasser. Dessutom har vi 20% rabatt under helgen

www.smyckestillbehor.se

www.smyckestillbehor.se - missa inte allt nytt och intressant!

LaylaBlack
3/24/10, 10:58 PM
#12

Jag köper kedja och det mesta på Ebay nu mera, så billigt eftersom det finns många ifrån HongKong som säljer där ! Skrattande

Köpte 60st halsbandskedjor för ca 40 svenska kr (fri frakt också) senaste inköpet.

sparklingdesign
7/5/11, 6:59 PM
#13

Hej! På http://www.sparklingdesign.se/sv/ finns det massa olika kedjor, även storpackspriser! Är ni intresserade av ännu större längder så kontakta oss för grossistpriser!

Mvh Therese /sparklingdesign

Annons:
Allamej
7/5/11, 8:20 PM
#14

Hejsan Sparklingdesign, jag ber dig läsa igenom "0m sajten" så att det inte blir några missförstånd om vad man får och inte får göra, tex. ren reklam för sig själv i trådar som är över 3 år gamla…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

sparklingdesign
7/5/11, 10:36 PM
#15

oj trodde inlägget var från 2011, sorry!

Upp till toppen
Annons: