Annons:
Etikettboktipset
Läst 2645 ggr
Niwa
2011-05-31 12:51

tips på bok om RAW

någon som har tips på tips på bra bok  om te.x RAW eller andra vackra inte allt för avancerade smycken.

Har testat flat spiral stitch, spiral stitch och ngt  i RAW men vet inte  om det har ngt speciellt namn. i alla fall det var super kul och jag har tröttnat lite på att söka på nätet
funderar på att investera i en bok så man kommer i gång ordentligt och lär sig lite mer så kanske man kan testa sig fram på egen hand sen.

please massor tips tack!

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Cessy
2011-05-31 13:20
#1

Bead & Button har denna om RAW. Kan tyvärr inte säga hur den är för jag har aldrig tittat i den.

Cessy
2011-05-31 13:22
#2

o här är en artikel som Allamej skrivet om RAW

o här är lite videos om RAW

o här är Bead & Buttons olika videos om RAW o om du tittar i spalten till vänster så ser du att det finns fler användbara videos om andra stygn

Allamej
2011-05-31 15:53
#3

Här är en sökning på amazon.com. Den översta har jag haft men den har försvunnit… vad jag minns av den var att den fick tillbringa mycket tid i bokhyllan för jag hatar RAW… även om jag gör mycket i det så tycker jag otroligt lite om det.

Marcia De Costers bok är det nån här inne som har men mitt minne är inte bra nog för att komma ihåg vem…

Men den jag hade var bra för nybörjare iaf. Marcias är nog lite mer avancerad.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

peanutpea
2015-10-16 20:45
#4

Marcia de coster har skrivit tre böcker. Är det någon som har koll på hur bra de är? Vilken av de tre ska man välja t ex?

anki1
2015-10-17 16:24
#5

ska nog också skaffa nån bok om RAW eftersom det är en favvoteknik. jag gör mycket i det, och får en del beställningar.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: