03 Länkat

Köpa pärlor på nätet önskar tips

2011-12-26 20:03 #0 av: beem

Jag skulle vilja ha tips om bra och billig shop på nätet som säljer pärlor mm.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2011-12-26 20:35 #1 av: NeedfulThings

Vi har en artikel med pärlbutiker här

Sen är det så att vissa är billiga på en del saker medan andra är billiga på annat, så man får lets och hitta den som är mest lämpad för det man behöverSkrattande

Medarbetare på SmyckestillverkningSkrattande Tjolahopp!

Kontakta mig via pm eller på min mail

Anmäl
2011-12-26 21:34 #2 av: Mmadeit

ja artikel listan Needfull länkar till är bra :-) men sen skall man även ha i åtanke att i de flesta fall så som med sötvattens pärlor, vaxade glaspärlor och metalldelar så får man lite vad man betalar för dvs billig = vanligen sämre kvallitet och smyckena blir fula fort eller man måste slänga material. dock inte alltid sant att dyrt är BRA det heller...

Anmäl
2011-12-26 22:10 #3 av: Fru-Parla

tittar du in hos mej så har jag rea med 75 % på en del artiklar just nu Glad

www.fruparla.se

Anmäl
2011-12-27 01:01 #4 av: Allamej

Gå inte in på Etsy... pengar förångas där...

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2011-12-27 17:01 #5 av: beem

Tack för era tips...........och varning.Skrattande

Jag ska kolla vidare.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.