Annons:
Etikettplaströrpärlor-prp
Läst 1662 ggr
Hubert.prp
6/11/12, 7:59 AM

Huberts artikel

Hej

Jag har lovat att berätta om hur vi har det hemma hos oss.

Det skulle vara så roligt om ni ville hjälpa mig med att tala om vad ni vill se i min artikel.

Annons:
Marinas Mix
6/11/12, 9:38 AM
#1

Hur en dag i ditt åsneliv ser ut från att du vaknar till alla hyss du hittar på med Emo och Oni och hur du skördar alltt Emo precis planterat

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Cessy
6/11/12, 1:23 PM
#2

Tja - hur bor Benjamin o Frasse o Hubert? Vad finns det för djur o byggnader/omgivningar där de bor? Hur ser deras dag ut?

Lite svårt o spinna på något för det beror ju lite på vad du tänkt använda o hur du själv tänkt dig berättelsen. På PP spann vi ju vidare efterhand som du la upp bilder Emo.

Niwa
6/11/12, 1:33 PM
#3

Tja jag som inte vet särskilt mycket om Hubert och vart helt lost i pratet om hubert och hans vänner i hubert tråden innan jag kopplade sammanhanget. undrar ju hur han "föddes" , hur han bor, kompisar, favorit saker et.c

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Emo
6/11/12, 2:14 PM
#4

#2 Jag har inte tänkt så mycket eller rättare sagt, jag har tänkt alldeles för mycket.Skrattande

Det är bara till att starta med något sen fortsätter det kanske av sig själv.

När jag började Marknadsbesöket på PP tänkte jag mig 7 rutor. Efter 29 orkade jag inte längre så då avslutades den berättelsen även om jag hade en hel del funderingar på hur hemresan skulle gestalta sig och hur det sen skulle se ut hemma och så vidare.

Sen har det ju hänt en del saker här på iFokus, så nu tyckte jag det var dags för honom att berätta mer. Flört

#3Hur han "föddes" kan du se här:

http://parlkonst.se/hubert/fabeln.aspx

Några av de andra önskemålen får vi se om vi kan fixa.

En del hittar du på hans andra sidor när du sett sidan: Om mig

Ska se om vi kan bygga stallet. Kompisarna är väl de andra djuren på gården

Sen har han ju sin familj Citrina och fölen.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

  • Redigerat 12/19/21, 4:14 AM av Emo
Upp till toppen
Annons: