Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 13127 ggr
Cessy
2012-07-11 13:13

Att visa dina smycken!

Hej o hjärtligt välkommen hit!

Denna tråden vänder sig till dig som skapar egna smyckesalbumstrådar under 09 Medlemsgalleriet, för att visa dina fina alster

* Det är jättebra om du skapar en egen tråd o lägger dina smyckesalster då under 09 Medlemsgalleriet. Du kan använda samma tråd till 250 kommentarer/bilder sedan bryter du tråden o skapar en ny.

*Skriv gärna ett ord om ditt alster o hur du har gjort det så att det inte bara blir en bild utan också en liten förklaring. Gör du många smycken av samma sort (på samma sätt) behöver du givetvis inte hålla på o säga samma sak om o om igen, men kanske har du använt andra pärlor eller material o då kan du alltid skriva ett ord om detta.

*Det är alltid trevligt att få kommentarer på sådant man gjort, men tänk på att även själv ge andra medlemmar lite kommentarer på sina alster. Att få är alltid trevligt, men för att få mer så är det bra om man själv också ger andra. Att helt enkelt ge o ta. Ingen kan orka kommentera alla, men vill man ha lite så får man också ge några lite tillbaks.

Än en gång - Välkommen hit o hoppas att du ska trivas härinne!Glad

  • Redigerat 2020-09-23 14:13 av Emo
Annons:
kissidor
2012-07-11 14:04
#1

jättebra inlägg cessy, precis vad jag skulle velat veta om jag kom ny hit och funderade på att lägga upp bilder på mina alster Glad!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annisangel
2012-07-18 09:44
#2

Kanonbra information!!! Säger som föregående talare, precis det jag också skulle vilja veta som ny!!Cool

KramKyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
kvaristan
2014-03-22 09:28
#5

Hittar inte 09 medlemsgalleriet

Cessy
2014-03-22 10:37
#6

Titta till vänster. Under Senaste inläggen -> Aktuellt just nu-> Finns en rosa ruta o där står +Mina inlägg, +Bokmärken, +00Teknikgalleriet …………… +09 Medlemsgalleriet. Klickar man på en av dessa så får man upp vilka trådar som ligger inlaggda under denna rubriken.

Om du ska lägga in egna bilder, så ska  Gå till den vänstra svarta rutan som heter "Skriv inlägg" som finns direkt ovanför "Senaste inlägg". Klicka på den o sedan skapar du en rubrik - vad du vill kalla tråden. Sedan skriver du vad du vill berätta om bilden. Därefter går du ner nedanför skrivrutan/inläggsrutan. Där finns en liten ruta som står "Ingen grupp vald". Klicka på gardinen o då får du upp alla rubrikerna från rosa rutan. Där väljer du 09 Medlemsgalleriet. Sedan går du till "Välj fil" o laddar upp bild. Sedan om du har rutan "Visa bild direkt i inlägget" så klicka i den, så syns inlägget som stor bild i inlägget du skrivet o sedan väljer du som vanligt publicera inlägg. Klart!

Sedan använder du denna tråden som du skapat ovan till att lägga upp nya bilder i tills du når ca 250 inlägg o då är det dax att skapa en ny tråd på samma sätt som jag beskrev ovan. På så här vis har varje medlem sina egna trådar som de lägger upp sina alster i. För att få en levande sajt så är det ju jättekul om man väljer att lägga upp o publicera sina alster o att andra medlemmar då ger en lite feedback på det man gjort, men likaså att man då går in i andra medlemmars trådar o ger dem feedback på vad de har skapat. Det blir ju trevligare o vänligare stämningen om vi alla ger o tar i en ömsesidig anda här på sajten.🙂

Annons:
kvaristan
2014-03-22 23:52
#7

Ok , fanns inte på mobilversionen, använder så sällan datorn

Cessy
2014-03-23 00:23
#8

Då får du istället scrolla längst ner på mobilen o klicka på "Visa i fullversion" så får du ju samma utseende på mobilen som på datorn o då ser du även rosa rutan.🙂

Upp till toppen
Annons: