Annons:
Etikettboktipset
Läst 1324 ggr
Svarttusch
2014-02-23 15:12

Vilken bok? Micro macrame

Har sett att det tipsats om Annika  de Groots böcker och jag har nu hittat två om micro macrame som går att beställa på svenska sidor. Då är ju frågan vilken som är bäst. Det enda jag gjort hittills är shamballa-style, 3 snören och bara "basknuten". Nu vill jag vidga vyerna och är sugen på en bok. De jag hittat är: 

Går man efter framsidorna så är det ju den sista som känns som de smyckena jag "vill" kunna göra. Lite bredare med flera snören. Men jag vet inte, den första kanske också innehåller beskrivningar om det? 

Så ja, jag frågar er helt enkelt. Ni som läst en eller bägge böckerna kan ju kanske tipsa om vilken som är bäst för nybörjare.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Annons:
flower1
2014-02-23 15:35
#1

Det är samma bok, med samma innehåll, men olika upplagor och olika framsida. Jag har den gamla upplagan, dvs den i den nedre länken.

Här är min hemsida.

Svarttusch
2014-02-23 15:48
#2

#1 Jaha, oj då! Vilken tur jag inte köpte båda. Då tar jag ju den gamla upplagan, det var ju billigare!

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

mialycktman
2014-02-23 23:42
#3

jag har den oxo, den är super!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Svarttusch
2014-02-24 00:24
#4

Jag beställde den nyare, med frakten inräknat blev den billigare :) video går lite för snabbt när det kommer till att knyta :P så då tror jag en bok blir bra :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Upp till toppen
Annons: