Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1054 ggr
sanne62
4/17/14, 11:14 AM

Inläggsspalten

Jag undrar en sak…kan inte allamej eller medisarna cessy och niwa, ändra så att inläggsspalten till vänster, följer med ner när man läser inlägg…då slipper man trycka upp till toppen när man vill läsa nästa nya inlägg…kolla och testa på sajten "datorn i fokus", så förstår ni vad jag menar….

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
Svarttusch
4/17/14, 11:23 AM
#1

Är det verkligen något som värd eller Medarbetare kan ändra? Det är nog något man får ta upp med killarna bakom iFokus som ett tips skulle jag tänka mig. För så vitt jag sett är det lika på alla ifokussidor.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Honestyisdead
4/17/14, 11:23 AM
#2

Det är inget admin kan ändra på. Det blir så på de sajter vars inläggsgrupper är tillräckligt få för att få plats i rutan.

sanne62
4/17/14, 11:26 AM
#3

jag tycker att inläggsgrupperna är likvärdiga på "datorn" och "smyckestillverkning" ????!!!!

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Cessy
4/17/14, 11:33 AM
#4

För mig ser det likadant ut här som på datorn Sanne, så jag hänger inte riktigt med. Sedan är det som de säger - sådana saker kan bara iFokuskillarna ändra o inget vi råder över.

Honestyisdead
4/17/14, 1:19 PM
#5

Det är inte samma. Här är det många fler ämneskategorier om du tittar under inläggslistan. Dessutom saknar datorn nålade trådar.

sanne62
4/17/14, 1:40 PM
#6

ok…men det hade varit toppen !!! 😃

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
Cessy
4/17/14, 2:52 PM
#7

Jo men för mig hänger den inte med då jag scrollar tråden o det var det jag trodde du menade Sanne o för mig hänger inte spalten med då jag scrollar inne på dator precis som den inte hänger med här - så det är samma för mig. Sedan menade jag inte att där var lika många ämneskategorier eller nålade trådar, men spalten hänger inte med då jag scrollar ner.

Honestyisdead
4/17/14, 2:58 PM
#8

7 Har du ie på datorn? prova trycka på f5 och se om ddt fungerar då. Att inläggslistan hänger med ner på datorn.

Cessy
4/17/14, 3:13 PM
#9

Nej jag kör chrome o i o för spelar det inte mig någon roll att den inte hänger med för jag är van vid, men jag trodde den hängde med per auto därinne utan man behövde göra något.

Honestyisdead
4/17/14, 3:17 PM
#10

9 man ska inte behöva göra något.  Men ibland hjälper det att rensa webbhistorikdn eller uppdatera med tex f5 om något blivit fel.

Cessy
4/17/14, 3:22 PM
#11

Jo men det känns ju inte som fel? Känns mer som att så brukar det normalt se ut, att inte spalten hänger med ner när man scrollar, så det är inget jag reagerar över utan det ser likadant t oavsett vilken iFokus sida jag besöker. Det var ju Sanne som ville att vi skulle ha samma som på dator o för mig ser det likadant ut både här o där, men problem upplever jag inte att det är.🙂

Honestyisdead
4/17/14, 3:25 PM
#12

11 nej så klart känns det inte fel för dig om du inte upplevt det :)

Jag föredrar att listan inte hänger med. Är störigt. Som tur är har de flesta sajter för många grupper för att det ska hända (för oss som det funkar hos)

Cessy
4/17/14, 4:05 PM
#13

Ja jag är väl helt enkelt van vid att så ska det vara - att den inte hänger med o så länge "upp-till-inläggningslistan-knappen" bara funkar o lika så "olästa-knappen", även i mobilen så gå det ju snabbt att ta sig upp o ner på en sida. Dock kan jag inte riktigt förlika mig med mobilversionen av iFokus så jag kör alltid fullversionen, men det är ju mitt problem o inget jag har klagat på o så länge de båda ovannämnda "knapparna" fungerar så är allt frid o fröjd. Värre om de krånglar för då är det jobbigt o scrolla - menar i mobilen. Datorn funkar ju ändå tack vare listen.

Annons:
Honestyisdead
4/17/14, 4:09 PM
#14

Använder också fullversionen på mobilen :)

Cessy
4/17/14, 4:17 PM
#15

👍 Gott o höra att vi är flera som kör fullversionen, så behöver jag inte känna mig ensam😉😃

Glad Påsk Hera🙂

Honestyisdead
4/17/14, 4:20 PM
#16

Det samma Cessy 🙂

Niwa
4/17/14, 5:33 PM
#17

hehehehe och jag har missat upp till inläggs länken totalt, jag skrollar och muttrar bar

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
4/17/14, 5:36 PM
#18

Oj då Niwa😮 men nu är det väl lite lättare då, så kan du muttra mindre menar jag😉😃

Niwa
4/17/14, 5:40 PM
#19

japp en påskpresent 😃

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
4/17/14, 5:42 PM
#20

👍😃

Annons:
SaGas
4/17/14, 7:19 PM
#21

He he, Niwa, då blev du lika glad som jag blev för ett tag sedan när jag upptäckte "olästa"-knappen!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Niwa
4/17/14, 7:20 PM
#22

japp, men olästa har jag hittat

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Upp till toppen
Annons: