Annons:
Etikettproblemhörnan
Läst 710 ggr
Allamej
4/20/14, 7:18 AM

Behöver hjälp av scrappare

Jag söker hela ark och lös i självhäftande skumgummi. Jag kan inte för mitt liv hitta sådana när jag söker men ni vet säkert vad jag menar 😊

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Niwa
4/20/14, 9:13 AM
#1

Hur mycket o hur stora bitar? Jag har en del små kuddar

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
4/20/14, 9:14 AM
#2

Pma mig el ring. Vad ska du ha dem till?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
4/20/14, 9:28 PM
#3

Jag ska göra blommor och blad med dom som jag redan sagt till dig 🙂Jag blev så djupt imponerad av en youtube video att jag bara måste testa men jag tror att jag behöver större bitar än det som finns här så det blir att söka i staterna igen 😉 Till dess väntar jag med att testa tills jag kommit hem och jag kan leka med den dubbelhäftande isoleringstejpen. Den är dags att köpa ny ändå så att kissarna inte välter precis allt dom viftar svansen på.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Mmadeit
4/20/14, 9:37 PM
#4

brukar finnas 10 pack i A4 strl på ÖB…

Allamej
4/21/14, 9:28 PM
#5

Tack, ska skriva till mamma och be henne kolla in där 😃

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

incaos
4/22/14, 5:01 PM
#6

panduro har dekorgummi som är självhäftande (om det är det du menar)

vissa saker ser man med sina ögon, andra med sitt hjärta

Annons:
Allamej
4/22/14, 9:28 PM
#7

Tack incaos

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Niwa
4/24/14, 8:32 AM
#8

hur gick det Allamej. tyvärr räckte inte mitt särskilt långt hade några cm kvar på en rulle

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
4/25/14, 7:17 AM
#9

Mamsen ska kolla runt i Ske-å, under tiden får jag använda tjock dubbelhäftande tejp 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: