Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1722 ggr
Cessy
7/14/14, 10:07 AM

Röstningstråd i Veckoutmaning2

Ja nu är det dax att rösta i veckoutmaning2 = Sommarpartyörhängen! 

Välj bland 10 jättefina bidrag det örhängesparet som du tycker är vackrast o som ger dig mest sommarfestkänsla. Bidragen är anonyma o skaparen till bidraget ska inte avslöjas förrän röstningen är avslutad, men efter det är det fritt fram o berätta gärna sedan vem du är som skapat o vilket bidrag du gjort. Vinnaren vinner äran o något litet från mitt pärlförråd. 🙂

Röstningen pågår till söndagen den 20 juli 2014 kl. 22.00 o du hittar bidragen här:

http://smyckestillverkning.ifokus.se/discussions/53c2f3518e0e7410bd000dd6-bidragen-i-veckoutmaning-2?discussions-1

Annons:
Cessy
7/14/14, 11:31 AM
#1

Skriver i detta inlägget också så det syns direkt under resultatet. 
Bidrag nr 3 har ytterligare 1 röst o läs ner i tråden så har ni förklaringen!

-------------------------------------------------------------------

Som ni ser har jag satt moderatikon på denna o de andra trådarna som hör ihop med Veckoutmaning2. Detta för att det inte går att "nåla fast" ett inlägg längre o för att det då ska vara lätt o se o hitta trådarna så länge röstningen pågår ifall man inte använder sig av länkarna förstås. Kommer ta bort den gröna pluppen sedan när röstningen är över.

Niwa
7/14/14, 9:18 PM
#2

Testar o ser om jag kan rösta efter att ha skrivit ngt

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
7/14/14, 10:06 PM
#3

🤔 Vad menar du Niwa?

Niwa
7/14/14, 11:18 PM
#4

Jag kan inte rösta :-(

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
7/14/14, 11:43 PM
#5

Men du kan skriva?  Har du inte redan röstat då i f.m.? Man brukar aldrig kunna skriva o läsa tråden, förrän man har röstat.

Niwa
7/15/14, 12:49 AM
#6

Nope inte röstat, trodde det berodde på att jag surfar via telefon

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Cessy
7/15/14, 1:21 AM
#7

Åh jag har ingen aning Niwa, för jag röstade ju via datorn en stund efter att jag lagt upp allt o publicerat, så jag tittade aldrig på trådarna via telefonen innan jag röstade. Nå om du inte kan rösta innan söndag så får du lämna din röst genom att skriva här i tråden vilket bidrag som får din röst. Nu vet du ju tyvärr ställningen eftersom du kan se den, men de som inte har röstat kan ju i alla fall inte se din röst, så det påverkar ju inte deras röstresultat.

Niwa
7/15/14, 10:23 AM
#8

Jag ser inte röstninfen eller ställningen heller bara din text. Jag kan pma dig min röst så ser inga andra vad jag röstat

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
7/15/14, 10:31 AM
#9

Japp det kan du göra Niwa ifall du känner att du vill vara anonym som andra, men det kommer ändå bli uppenbart för jag måste ju berätta att det finns en röst till på BidragX o det påverkar ju inte dem som inte röstat, för de ser ju inte din kommentar förrän efter de själva har röstat.

Niwa
7/15/14, 12:59 PM
#10

Iof vingarna får min röst. Bidrag 3 tror jag det är .

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
7/15/14, 2:52 PM
#11

Japp det är 3 o Med din röst leder vingar nu med 8 röster. 18 personer har röstat hitentills (19 med dig) o nr9 ligger 2:a o har just nu 5 röster, så vet du i alla fall hur det står just nu.

Niwa
7/15/14, 4:01 PM
#12

Tack cessy :-D

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
7/16/14, 11:18 AM
#13

o lyfter röstningstråden också så att den kommer upp så att ingen "glömmer" att rösta😇😃

Annons:
Cessy
7/19/14, 12:59 AM
#14

Lyfter både denna o bidragstråden så att "ni" inte glömmer o rösta i veckoutmaningen.🙂 Röstningen pågår ju till söndag kl. 22.00

Niwa
7/19/14, 7:38 AM
#15

Rösta på bara :-D

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: