Annons:
Etikettpärlor-tråd
Läst 1676 ggr
Niwa
9/6/14, 6:46 PM

Vad ska jag göra??

Jag vill göra något men vet inte vad.
har lovat att gör ett halsband till grabben ala regnbåge  som jag gjorde till cessys cabbe men känner inte för att göra ett exakt likadant igen nu, har kikat i böcker men inte kommit på något, funderar på att göra klart ett macrame armband som jag började på för 1 1/2 år sedan men det lockar inte tillräckligt.
Är det svårt att lära sig sticka m pärlor om  man INTE kan sticka överhuvudtaget?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
sanne62
9/6/14, 7:22 PM
#1

menar du sticka? eller du menar virka ?

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Niwa
9/6/14, 7:24 PM
#2

virka menar jag  🤪 jag kanske inte ska göra något alls  😂

Hälsa gärna på mig på Facebook.

sanne62
9/6/14, 7:31 PM
#3

klart du kan virka med pärlor…de visar väl på en tuta hur man gör…

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Niwa
9/6/14, 7:36 PM
#4

mmm men jag fattar inte, hon prata om glidögla eller vad det nu stod……. kanske fel tillfälle att börja på en lördag kväll 😛

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
9/6/14, 7:56 PM
#5

Det blev en russian spiral i 2 färger stället  😃
lagom avancerat och tillräcklig mycket tankeverksamhet för i kväll med fångarna på fortet på tv med grabbarna bredvid ❤️

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
9/7/14, 12:53 PM
#6

virka, virka, virka! 😃

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Annons:
Niwa
9/7/14, 3:40 PM
#7

hahahaha tar nog det när jag är pigg mia, annars kanske jag sticker någon i ögat el liknande 😃

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
9/8/14, 5:54 PM
#8

😃

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Niwa
9/11/14, 8:52 AM
#9

Mitt vad ska jag göra projekt är klart o det är det blå spiral halsband som ligger i min tråd. Kan ladda upp en bild här när jag kommer hem ikväll :-D pärljunta efter jobbet ;-)

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
9/11/14, 7:34 PM
#10

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
9/11/14, 9:50 PM
#11

Härlig blå spiral!😃

sanne62
9/11/14, 10:15 PM
#12

mmmmmmmmmmmm

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Niwa
9/11/14, 10:26 PM
#13

har ett grönt färdigt som jag skall fota i morgon 😃

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
mialycktman
9/12/14, 7:30 PM
#14

snyggt!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Allamej
9/13/14, 7:36 PM
#15

Nu undrar jag…. Har ett tomt pärlbord och känner mig ganska slut efter att pillra med polarisstjärnan…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

sanne62
9/13/14, 7:57 PM
#16

allamej…koppla av med ett bangle !

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Allamej
9/13/14, 7:59 PM
#17

Varför kändes det som om det var svaret 🤔 Ok, bangle it is

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Niwa
9/13/14, 10:41 PM
#18

Hehe bangles krävde inte någon jätte hjärnverksamhet nör man väl kommit igång och inte behövde videon mer :-D Vad kul att du fått fram pärlorna Allamej

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
9/14/14, 5:35 AM
#19

Tack :) Jo det känns skönt att kunna pärla igen. Men samtidigt vet jag att direkt dom säger att jag ska till min instabile läkare eller sjukhuset så är jag blockerad rakt av för gud vet hur länge..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Allamej
9/14/14, 6:39 AM
#20

Fundering ang. bangles

Skulle man kunna göra dom med rulla pärlor? En fundering värd att testas..  Sen efter det med superduo

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
kissidor
9/14/14, 7:05 AM
#21

jag funderade också på rullor, för jag har några såna som jag föll för och köpte förut när de nyss hade kommit men inte riktigt vet vad jag ska göra med. de lär ju bygga rätt mycket mer än duosarna så du måste ju pilla lite med mönstret för att få rätt förhållande mellan botten och toppen så det inte knorvlar sig som vi diskuterade i en annan tråd, men du som är så enveten av dig klarar väl av att lösa det genom trial and error om du inte råkar hamna rätt första gången 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Allamej
9/14/14, 7:26 AM
#22

Fniss kisidor 😊Jo jag ska testa för jag fick ett par påsar med min senaste pärltorgsbeställning och sen så har jag köpt ett gäng till så jag ska nog kunna testa mig fram 😕

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

kissidor
9/14/14, 7:39 AM
#23

ser fram emot att få se och höra vad du kom fram till sen 👍!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Niwa
9/14/14, 9:35 AM
#24

Allamej ha en liten väska med 2 kit til llite större projekt att ta med om du måste åka in igen.så kanske du kan njuta av pärltiden hemma

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
9/14/14, 10:01 AM
#25

Jag blir bara så paralyserad av bara tanken. Oron är konstant och nu upptäckte jag att det här festival lights  armbandet är väldigt lugnande.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: