Annons:
Etikettoff-topic
Läst 664 ggr
anki1
9/18/14, 3:15 PM

Fbgrupp hantverk till salu.

  Jag vet inte om jag satt i rätt grupp. Admin för Fb gruppen Hantverk till salu har lagt ner sin grupp. Helt plötsligt. Utan tidigare avisering. De har ändrat till tillgängligheten till hemlig. Detta hände idag. visserligen  hade jag funderat en tid på att gå ur, då jag inte tyckte om stämningen där. Men att bara lägga ner för att en del medlemmar inte riktigt förstått reglerna (som inte var så tydliga) och admin inte orkade (ville) hjälpa  till när det blev lite fel. man kände sig inte välkomna. Bara detta: läs reglerna. eller annonsen ska vara i album. samt det är inte tillåtet att puffa. Det ska komma en ny grupp med samma namn eventuellt och med andra admin. få se hur det går.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
Niwa
9/18/14, 6:02 PM
#1

har de lagt ner eller ändrat till hemlig?
Att ändra något till hemlig grupp kan ha att göra med att det minskar SPAM inlägg som inte har med gruppen att göra. t.e.x dessa låna pengar reklam inlägg.
Jag var admin i en sådan grupp som ändrade, men då lade vi ett fastnålat inlägg överst om att detta skulle ske innan så att så många som möjligt skulle veta om det.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Mmadeit
9/18/14, 6:55 PM
#2

de har ändrat till hemlig och uppmanar medlemmarna att gå ur så de slipper ta bort… tänker INTE gå ur lite skall de få jobba om de beter sig tråkigt.

anki1
9/18/14, 7:18 PM
#3

Som jag förstod det skulle de stänga ner, men först skulle alla medlemmar g ur. Men nu när de är hemliga går det inte att komma in och begära utträde. så har jag uppfattat det. jag fick också ett meil om at de ändrat till hemlig och en länka tt logga in på. Men då får jag besked om att jag inte längre är medlem och därför inte kan se innehållet. Jag har följt reglerna efter bästa förmåga. Försökt hjälpa andra som inte förstått riktigt vid införande a annons, samt frågat admin varför de inte förklarar tydligare. Det räcker inte alltid att ständigt hänvisa till reglerna och en svårtydd skärmdump.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Niwa
9/18/14, 7:54 PM
#4

oj ja det låter ju tråkigt,

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
9/19/14, 5:39 PM
#5

varför ha en hemlig grupp? måste vara tråkigt!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

anki1
9/19/14, 7:48 PM
#6

Ja det är konstigt. men som sagt jag funderade på att gå ur. Jag har ändå inte fått nåt sålt den vägen. Gruppen var rätt stor och mycket produktiv. Men eftersom den var sluten ser inte många vad som finns. Det är som om jag jade en liten butik i den lilla ankdamm jag bor i. Jag skulle inte överleva länge om bara de som bor  närheten kan handla hos mig. Jag vill ju att så många som möjlig ska kunna komma o handla i mi butik. Eller hur?

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
mialycktman
9/21/14, 12:14 AM
#7

instämmer!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Upp till toppen
Annons: