Annons:
Etiketterglasfusingsilverlera
Läst 936 ggr
sanne62
9/27/14, 10:03 PM

ny silverlera PMC

fick ni också mailet från PMC om den nya, kommande silverleran?

helt klart intressant ……….😊

Mitsubishi lanserar en ny variant på PMC silver. Det heter PMC Flex. Det är en variant som har getts en egenskap att hålla sig flexibel i dagar. Det gör det möjligt att arbeta på flera projekt samtidigt eller återkomma lite senare när du känner dig inspirerad. Den kan böjas och vridas utan att sprickor uppstår så lätt. Det är finsilver med samma fina kvaliteter som övriga PMC-silver, men har fått en längre tid när den går att bearbeta. 

För att komma till PMC Flex direkt i butiken kan du klickar på produkterna. Du kan även läsa mer om materialet och mycket annat på vår blogg, den kommer du till genom att klicka på blogg nedan.än

g nedan.

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
flower1
9/27/14, 10:19 PM
#1

Ja, jag fick också mejlet. Den verkar helt klart intressant, men var lite dyrare än de andra lerorna. Fast å andra sidan kan det vara värt det för att slippa stressa innan leran torkar. 🙂

Här är min hemsida.

sanne62
9/27/14, 10:23 PM
#2

nä jag tyckte de höll ganska lika pris… 16 gr. vanlig =345:- den nya 15gr. 324:-

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

flower1
9/27/14, 10:45 PM
#3

Mmm 😊jag kollade som hastigast igår när mejlet kom och var lite trött, fniss. Det var nog min hjärna som undermedvetet sade till mig att flexen var dyrare. Nu vill jag ju ha den , när vi konstaterat att den är både billigare och bättre åtminstone när det gäller hållbarheten 😇😃. Och PMC har ju lite annat också som står sedan tidigare på önskelistan, t ex dichroisk frit…

Här är min hemsida.

sanne62
9/27/14, 10:53 PM
#4

taskigt att de kommer med sådan info precis vid löningen…..😡

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Upp till toppen
Annons: