06 Pärlsorter

Hjälp igen

2014-10-03 08:11 #0 av: Ozzylover

Någon som vet vart man köper japanska mirakel pärlor ..dom ser underbara ut :)

Trevlig fredag på er alla ..

Anmäl
2014-10-03 08:57 #1 av: Allamej

Vilka menar du? dom i akryl är dom en magiska jag vet om om du inte menar magic apple och dom färgerna för dom finns på Pärltorget, skriv bara in magic i sökrutan och plocka åt dig det du känner att du behöver Tummen upp

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2014-10-03 17:53 #2 av: Ozzylover

Dessa pärlor
http://www.ahbeads.com/70_japanese-miracle-beads.html

Ser inte ut som dom mirakelpärlor jag hittat ..

Ska kolla in Pärlstorget ..tack

Anmäl
2014-10-03 18:51 #3 av: Allamej

Här har du annars... kolla runt i butiken, jag har från 4 mm till 10 mm. Så man kan hitta gottis där :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2014-10-03 20:24 #4 av: Ozzylover

Tack ...har aldrig handlat där ..ska kolla in :)

Anmäl
2014-10-03 20:41 #5 av: Cessy

Åh Allamej. Nu fick du ju mej sugen på att shoppa igenSkämtarGeneradSkrattar

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2014-10-03 22:48 #6 av: Allamej

Jo, dom är trevliga... man kanske skulle spärra dom åtminstone 2 veckor per månad...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.