Annons:
Etikettpärlsorter
Läst 740 ggr
Cessy
2014-10-15 22:05

Transperant Aqua AB Superduo

Akutläge så det ryker! Vet någon någon var jag kan få tag i Transperanta Aqua AB Superduo. Har letat runt i butiker men där jag tittat har de inte Transperant Aqua AB o inte ens Transperant Aqua i superduo, så vet någon var det finns sådana eller har någon en sådan påse i sina gömmor som jag kan få köpa? Behöver dem för att kunna färdigställa ett tävlingsbidrag

Annons:
Cessy
2014-10-15 22:19
#2

Åh de har alltså fått in igen. Jag köpte där sist o blev tvingad till att bara ta en enda påse för sedan var de slut🤪 Avskyr att bara ta en påse. Tar alltid 2 påsar av varje färg för att man säkert ska ha så det räcker till ett större projekt o när jag inte fick tag i det så  räckte det givetvis inte heller.😕 Trist bara att man får betala lika mycket i frakt för 2 påsar som för 10.😮

Cessy
2014-10-15 22:35
#3

Så beställt o klart! Nu gäller det bara o hoppas på snabb leverans så jag hinner få det klart.

sanne62
2014-10-15 22:46
#4

ja hoppas de håller vad namnet lovar!!! då bör du ha dem på fredag….

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Cessy
2014-10-15 22:49
#5

Jo de brukar ju vara det o kanon för då kan jag ju få det klart i nästa vecka o hinna o fota det också i tid.😃

Cessy
2014-10-17 23:56
#6

Javisst gick det snabbt o jag hade mina transperanta aqua ab idag, så det var verkligen snabb leverans!👍😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: