Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2357 ggr
Niwa
2014-10-19 00:01

loom bands

grannen kom in o sa att det öppnat en ny butik nere i centrum.
googlade på namnet för skojs skull och gissa vad jag ska göra i morgon 😃
http://www.inochfinn.se/party1/loom-bands
tror det är ett rätt bra pris, känns så i alla fall

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Cessy
2014-10-19 00:17
#1

Jo def. ett bra pris för vara i Sverige. Har du ingen tiger-shop i närheten av dig? Har för mig att där ska de sälja riktigt billiga gummiband, men det gör de kanske där också där du ska köpa väven.

LajvKrattan
2014-10-19 00:18
#2

Jag jobbar i en leksaksaffär och de där säljer som smör i solsken!😃

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Niwa
2014-10-19 00:24
#3

jo vi har Tgr i närheten, men såg inga band sist jag var där :-( jag är barnet i detta fall LajvKrattan :-D

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
2014-10-19 00:36
#4

Jag har ingen aning för vi har ingen sådan butik i närheten, men jag har hört flera som ska ha köpt billiga gummiband där, så det borde finnas, men det var kanske bara ett tillfälligt parti?

Niwa
2014-10-19 00:44
#5

måste kolla lite bättre nästa gång. jag kikade inte efter dem förra gången så kanske missade dem

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
2014-10-19 00:56
#6

Hoppas du hittar dem, för det var tydligen som sagt var riktigt billiga.

Annons:
jagga-ewe
2014-10-19 08:27
#7

Wow, det var bra pris, måste jag beställa till stortrollet. Hon är grymt avis på lilltrollet som fått snoddar o påtdocka. Sen hoppas jag verkligen på att TGR ska ha snoddar kvar när jag kommer till Gbg i slutet av november. Panduro o SlöjdDetaljer är så dyra jämförelsevis.

Är det nån som vet om det finns nån bra site med "mönster" på hur man gör olika varianter av sånna där band?

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

jagga-ewe
2014-10-19 08:58
#8

…och nu har jag beställt två plattor därifrån. Helt klart bra pris, även om jag hört sägas att Ullared är än billigare. Nåja, jag vet inte nån som ska ner till Gekås snart, så det fick bli en beställning. En platta till vart troll så de inte måste bråka. =)

Känns bra för mig med, det här är ändå nåt som är kreativt att göra! Mina fingrar har saknat det kreativa ett tag…

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Stortroll
2014-10-20 19:18
#9

#8 tack snälla mamma 😂

beställde du snoddar och?

Titta gärna in här ---> Min blogg

jagga-ewe
2014-10-20 20:47
#10

:P Undrade just hur lång tid det skulle ta innan du läste detta. :D

Ja, det är 600 snoddar med.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Niwa
2014-10-20 20:54
#11

mmmm 600 med i den som var från in o finn.
Dock var alla i samma påse och hade liksom färgat av sig på varandra tyvärr.
syns lite på mitt armband som ligger överst i trådstarten. inte ett av de vita banden var vitt . Men att lära sig med funkar de, men sedan skulle jag nog införskaffa andra

Hälsa gärna på mig på Facebook.

jagga-ewe
2014-10-21 16:51
#12

Lilltrollet har precis hämtat in posten o nu har de varsin loom att väva snoddar på. Så kanske vi får tillbaka lite gafflar o allt vad som nu vävts på här idag. :)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Niwa
2014-10-21 17:43
#13

hahaha åh vad roligt. Ni får starta en troll tråd till barnen med deras alster 😃

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
jagga-ewe
2014-10-21 17:50
#14

Niwa - Jag föreslog det, men Stortroll vill såklart ha en egen tråd. Lillsyrran får väl starta en när hon får skaffa eget iFokuskonto, men det är ett tag kvar. Har för mig vi sa 10 år för att få hänga på iFokus, det är ett år kvar för lilltrollet.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Niwa
2014-10-21 17:53
#15

ok vet faktiskt inte vilken ålder det är för barn, kanske Allamej eller Cessy vet.

men då får väl du ha en tråd med hennes o dina saker så länge, så hon kan få lite beröm också,precis som mamma o storasyster 🤗

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
2014-10-21 19:24
#16

Har ingen aning om det finns en åldersgräns för barn. Man får inte vara Sajtvärd förrän man är 18, men jag undrar om det inte är så att medlemsskap här på iFokus bestämmer helt enkelt föräldrarna för om det är tillåtet eller inte. Att olika föräldrar sätter olika gränser, men säker på detta är jag som sagt var inte.

jagga-ewe
2014-10-21 19:34
#17

Nej, asså, det är en regel här i hushållet. Forum får vänta tills man är minst 10 år och har en chans att förstå sig på det sociala spelet på forum.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Cessy
2014-10-21 19:46
#18

Precis o det var så jag trodde det var också jagga-ewe. Sedan kan varje sajt också ha sina regler här på iFokus o då är det sajtvärden som bestämmer vad som gäller på sin egna sajt.

NeedfulThings
2014-11-19 20:44
Upp till toppen
Annons: