Om sajten och ifokus

Ska testa en ny funktion här på ifokus

2014-10-22 23:22 #0 av: Allamej

Det

funkar inte...

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2014-10-22 23:28 #1 av: VildaVittra

hh

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-10-22 23:28 #2 av: Cessy

Vad funkar inte?

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2014-10-22 23:29 #3 av: VildaVittra

inte för mig heller

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-10-23 00:59 #4 av: Allamej

Man ska kunna göra bildspel i både det första inlägget och kommentarerna...

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2014-10-23 01:17 #5 av: Cessy

Man kan lägga upp flera bilder efter varandra men jag antar att det inte är det ni menar med bildspel?  Men det är ganska svårt att få rätsida på hur man ska fixa till det, för det lyder inte som man villSnopen

Anmäl
2014-10-23 01:23 #6 av: Cessy

Enklast är det om man väljer centrerad bild då får man dem efter varandra neråt, men i inlägget ovan valde jag två vänstercentrerade o en högercentrerad o här kommer jag välja dem centrerade.

Anmäl
2014-10-23 01:26 #7 av: Cessy

Men jag har inte valt några bildtexter o det är omöjligt att få skriva något efter sista bilden o jag fick lägga bild nr3 mellan 1 o 2. Så nej funka som det ska gör det inte, men med lite trixande kan man få det o fungera till hälften i alla fallSkämtar

Anmäl
2014-10-23 01:42 #8 av: Cessy

Hm måste testa vad som händer om man lägger in bildtexter men jag väljer centrera dem för det verkar fungera bäst.

Alte kamreren en studentorkester från Lund avslutar alltid sitt deltagande i Östersjöfestivalen med att gå till fontänen på torget i Karlshamn
.... o så badas det med kläder på o spelas samtidigt
Statyn i fontänen ska också få vara med o hedras med hatt o blomsterkvast!
o se det lyckades till slut ;-)

Anmäl
2014-10-23 01:43 #9 av: Cessy

För att få det o fungera var jag tvungen att lägga in sista bilden först o sedan lägga in bild 3 o s.a.s. lägga in bilderna i fel ordning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.