Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1365 ggr
Cessy
11/17/14, 12:51 PM

Röstningstråd - 3 nyanser av?

Ja nu är det dax att rösta i vår tävling 3 nyanser av. Röstningen pågår t.o.m. söndagen den 23 november - 14 kl. 22.00. 

Givetvis väljer du att rösta utefrån vad gillar bäst, men betänk också hur väl bidragen motsvarar tävlingen kriterier/regler som var de här:

Sammanfattning:

  • Minst 3 nyanser som är väl synliga av en o samma färg. Fler är tillåtet, men inte färre!
  • Multicoating eller pärlor som har flera färger andra än den färgen du valt är inte tillåtet!
  • Du får INTE använda andra färger i ditt smycke än den färgen du valt.
  • Motringar, lås, avslut, wire, hattpinnar, örkrokar m.m. är tillåtet, men metallfärgen får inte dominera ditt arbete Minst 50% av arbetet ska utgöras av färgmatchat material. Använder du t.ex. kedja, band, tyg, gummiband m.m. så ska det vara  i den färg du valt o minst 1 pärla ska ingå.
  • Avvikande färg får bara vara just lås, avslut, motringar för fästa eller om du t.ex använder hattpinnar/wire för att länka pärlor.
  • Det ska vara ett smycke o inte ett set! 

OBS! Glöm inte att ange mönster om ni använder sådant! Det är helt ok att använda sådant, men mönsterskaparen ska få credit o är det så att ni sett flera liknande på You Tube eller gjort liknande efter sett bilder så ange efter inspiration av.

Bidragen hittar du i denna tråden:

**http://smyckestillverkning.ifokus.se/discussions/5469c693ce12c41585003d36-bidragen-i-3-nyanser-av?discussions-1
**

Annons:
SaGas
11/17/14, 1:57 PM
#1

Oj, så svårt att rösta!! Vilka vackra smycken ni har gjort! Såå svårt att välja en enda att rösta på! Tror jag scrollade upp och ner minst tio gånger innan jag bestämde mig:) Det här kommer att bli spännande:)

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Cessy
11/17/14, 2:18 PM
#2

Ja jag har ju haft lite längre tid på mig o verkligen hunnit se bilderna😉, men trots det var det ändå inte helt lätt. Ja det ska bli spännande o se röstningen o hoppas på att det är många som kommer att rösta.😃

SaGas
11/17/14, 3:03 PM
#3

Man kanske skulle ha röstat på sig själv, ha ha;) Nej, det gjorde jag såklart inte!!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Cessy
11/17/14, 3:19 PM
#4

I detta röstningssystemet finns det ju inget som hindrar detta. Det är ju dock inte så schysst att göra det o absolut inte tanken att det är så det ska gå till.

sanne62
11/17/14, 4:05 PM
#5

här är det betydligt svårare att bestämma sig…mycket svårare än "kungligt", för där har jag aldrig tvekat…

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

SaGas
11/17/14, 4:16 PM
#6

Håller med dig Sanne! Det här var svårt…

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Annons:
leja
11/17/14, 4:35 PM
#7

Kan bara instämma, så många fina bidrag, svårt att välja.

Vad ska man ha som signatur tro?

MrsGoldfire
11/17/14, 9:22 PM
#8

Kul, hann inte färdigt med mitt alster, pärlorna tog snopet slut…Men det kommer säkert fler tävlingar!😃

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

NeedfulThings
11/17/14, 9:23 PM
#9

Har röstat tidigare idag. Jag kollade igenom tråden, och det var ett direkt som tilltalade mig lite extra, så det fick det bli, annars hade jag haft svårt att välja eftersom det är mycket fina bidrag och alla har sin egen charm…

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Cessy
11/17/14, 10:01 PM
#10

Jodå det kommer fler tävlingar framöver MrsGoldfire.😃
Ja kul att det kom in så många fina bidrag till denna tävlingen o spännande att följa röstningen.

anki1
11/18/14, 12:42 PM
#11

Jo, det var svårt.. alla gör så fina saker. Så det var svårt att välja,

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

glittertind
11/18/14, 3:00 PM
#12

Ja, det var svårt…hantverksskicklighet, och designkänsla tycker jag, personligen,  är viktigt… och så färgerna och slutresultatet förstås… Svårt att välja rätt…

Glittertind

Niwa
11/18/14, 9:09 PM
#13

men jisses så svårt att välja  🤪

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Cessy
11/20/14, 12:05 AM
#14

Puffar upp tråden, för fler ska se den

Cessy
11/21/14, 12:39 PM
#15

o puffar en gång till. Bara några dagar kvar nu.😃

Cessy
11/23/14, 10:21 AM
#16

o puffar upp igen, för idag är sista dagen o bara den som redan har röstat kan ju läsa vad jag skriver, men tråden flyttas ju i alla fall upp för att påminna den som inte röstat - att göra det😉😃

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: