13 Off Topic

Inläggnläggning igen

2014-11-25 14:10 #0 av: Allamej

Jag blir inlagd idag igen

Jag vet inte hur länge.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2014-11-25 14:13 #1 av: SaGas

Nej, vad tråkigt:( Hoppas du inte behöver stanna så länge denna gången! Krya på dig!
Kram!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Anmäl
2014-11-25 14:17 #2 av: sanne62

ahhhh...men det kanske är bra...Blomma

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Anmäl
2014-11-25 14:20 #3 av: Niwa

Ledsen nej vad tråkigt!!!!
men vi får hoppas att det verkligen blir bättre och att du får den vård du  behöver och inte behöver bråka med sjuksystrar för att få den.
håller alla tummar och tår i hopp om att du ska få må bra igen snart Hjärta

Medis på: smyckestillverkning
Hälsa gärna på mig på Facebook.

Anmäl
2014-11-25 14:23 #4 av: kissidor

så tråkigt allamej, jag vet att du avskyr att vara inlagd Gråter- men jag tror ändå att det är till det bästa. håller tummar och tår för att du blir väl omhändertagen och snart får komma hem igen i betydligt bättre skick Hjärta!

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-11-25 18:11 #5 av: Cessy

Åh vad jobbigt för dig AllamejGråter Hoppas verkligen att det inte blir allt för långvarigt o att du snart får bli lite bättre igen!Kramas

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2014-11-25 18:44 #6 av: glittertind

Hoppas du blir bättre snart, så att ditt liv någon gång blir drägligt! Jag lider så med dig!

Anmäl
2014-11-25 21:10 #7 av: anki1

Hoppas du snart blir bättre.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

WWW.jabbo.se /pyssliga Anki

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.