Annons:
Etikettpärlor-tråd
Läst 1225 ggr
Zadeira
2014-11-26 19:04

Vilken tråd till pärl-kumihimo

Tänkte höra med er vilken tråd som är bäst att använda till pärl-kumihimo med pärlor stl 11/0?

Är helt ny i pärldjungeln och tycker det är otroligt svårt att veta vilken tråd som är hållbarast och passar bäst i storlek till olika saker. Nu vill jag verkligen prova pärl-kumihimo, men vet inte vilken tråd jag ska beställa. Tar tacksamt emot era tips och vad ni föredrar själva.

Annons:
Cochon
2014-11-26 21:05
#1

Har själv frågat det i min tråd, så du skulle kunna spana in den. 😉

Jag har inte själv beställt tråd än, då jag hittade lite hemma från när morsan sysslade med pärlor, men jag hade tänkt köpa denna tråden sen när den jag har tar slut. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Zadeira
2014-11-26 21:25
#2

Oj, den har jag missat. Så går det när man inte bläddrar tillbaka en sida ;)

Hittade detta inlägget här på smyckestillverkning: http://smyckestillverkning.ifokus.se/articles/4d7155e0b9cb462244066fc1-tradtestet och där verkar ju också finnas en del som kan funka bra :)

Får se vilken det blir när jag kollat vilka grejer jag mer behöver köpa hem.

Cochon
2014-11-26 21:30
#3

#2 Oj, haha, DEN tråden/artikeln hade jag missat, men den avr ju väldigt fin att läsa, tack för den! =)

Men ja, känns otroligt svårt nu ibörjan, men tror det handlar om att bara dyka in så löser sig nog det mesta. =P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: