Annons:
Etikettpärlor-tråd
Läst 1776 ggr
Cochon
2015-01-09 16:25

Min första pärlade kumihimo, pris?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej! Nu har jag gjort min första pärlade kumihimo! =) Känner mig väldigt nöjd med den och vill gärna lägga ut den på min hemsida, men har faktiskt ingen aning om vad jag ska sätta för pris på den… Hur tänker ni när ni prissätter era smycken? =)

//:Nanna

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Cochon
2015-01-09 16:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ännu en bild när den ligger utsträckt. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cessy
2015-01-09 16:30
#2

materialet x2-3 + rimligt betalt för tiden man lagt ner. Så hur mycket du ska ta betalt beror på vad materialet kostade dig + att du vet hur lång tid det tog dig o göra armbandet o vad du då tycker är vettigt betalt för din tid.

Jättefint armband😃

Zadeira
2015-01-09 18:03
#3

Supersnyggt!

Vad har du använt för tråd och pärlor?

Prissättning har jag intgen koll på, håller precis på med mina första pärlade kumihimo och vet inte heller vad man bör lägga priset på.

mialycktman
2015-01-09 18:18
#4

oh va snygg!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

SaGas
2015-01-09 18:55
#5

Oh! Jättesnyggt!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


nickiee
2015-01-10 08:31
#6

jätte fint

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Annons:
Cochon
2015-01-11 11:31
#7

Tack så mycket allihopa! :-) #2 Tack! Men känner ändå att det är väldigt svårt att gå fram ett pris. :-/ Har kollat runt på etsy liten och enligt det förstår jag det som att detta kan hamna på allt mellan 150 och 350… :-S #3 Tack! :-) Lite svårt att svara på, har fått pärlorna och tråden från morsan från när hon sysslade med pärlor. Men tror det är någon nylontråd och 11/0 pärlor (2 mm?). :-) guldgrajerna är köpta på eBay. :-P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Zadeira
2015-01-11 16:02
#8

#7 Riktigt snyggt är det i alla fall!

leja
2015-01-12 09:17
#9

Men titta på vad det skulle ha kostat att köpa in. Sen tycker jag personligen att det låter billigt med 150:- med tanke på arbetet. Mer rimligt med 350:-, fast kanske något lägre för att få det sålt.

Vad ska man ha som signatur tro?

micki78
2015-01-12 16:44
#10

Håller med #9!

Du  måste ta en sant för jobbet, den ser ju rätt avanserad ut. 299kr hade jag tagit i alla fall.  Säljer man för "billigt" så kan folk lätt uppfatta det som skräp.  Vill dom ha armbandet så köper dom det. Det är mitt motto:=) Snyggt va det!

Cochon
2015-01-12 21:45
#11

Tack så mycket leja och micki78! Detta gjorde det klarare. =) priset blir då 270 kr. =) 

#9 Tycker ändå det är svårt, för att köpa in allt som jag använde skulle ju bara hamn på ca. 20 - 30 kr, inte så mycket liksom. :S 

#10 Tack så mycket, och låter som en bra motto! 🙂

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: