Annons:
Etikettproblemhörnan
Läst 1244 ggr
Niwa
2015-05-06 20:52

tips till studentsmycken tack (smyckestillverkning

Brorsans gulliga flickvän tar studenten och vi vill ge henne ngt fint. Skulle kunna stansa in datum o liknande på bricka men sen då…?????

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Cessy
2015-05-06 20:58
#1

Vad gillar hon för smycken? Vad bär hon för kläder? Vad använder hon för färger? Kort sagt  - vad vill hon ha?

Niwa
2015-05-06 21:05
#2

Hon gillar grönt, tuffa o tighta kläder,men kan lika gärna gå i mys dress . Tror hon fått mycket svart/grönt innan o ett RAW armband i vitt/silver/klart.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
2015-05-06 21:28
#3

Spontant säger jag ett flerradigt wraparmband. Kanske i vitt läder o vita/klara pärlor för att passa till studenten. Ska hon vara klädd i vitt på studenten eller är hon en av de där ungdomarna som väljer sticka ut o ska ha någon färg? I så fall ska ju wraparmbandet matcha detta eller får hon smycket först som gåva på kvällen?

Att jag pratar om wrapp är för det är tufft o ungdomligt o samtidigt passar det att sätta något stansat på ett wrapparmband

Niwa
2015-05-06 22:20
#4

Lite roligt att du sa wrap , för jag funderade på det också. Hon ska inte ha några smycken på studenten så jag behöver inte fundera på färger att matcha :-D

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Upp till toppen
Annons: