Annons:
Etikettpärlsorter
Läst 1727 ggr
sanne62
5/13/15, 4:27 PM

Vilken storlek...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…på hjärtanen tror ni har använts på t.ex denna …jag hittar inga mindre än 10mm´s på bejjan…tror ni att de på bilden är mindre?? (lånat bild på fb) som jag fattade  mönstret, så är rivolin 18 mm…

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
ommok
5/13/15, 6:34 PM
#1

Snyggt hänge du hitta, Sanne! Det var ju en bra idé för hur man kan använda kristallhjärtan, när man inte bara vill göra enkla hängen eller örisar med hjärtan. 🙂Jag tror att de använt 10 mm's hjärtan, då det är den vanligaste storleken. Det stämmer rätt bra i jämförelse med rivolin också, om den är 18 mm.

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

sanne62
5/13/15, 6:39 PM
#2

ja, jag tror du har rätt ommok….pust…fler beställningar….. 🥵

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Niwa
5/13/15, 8:12 PM
#3

Så snyggt sanne, tror också på 10 mm. I proportion till rivolin ser det ut att kunna stämma

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
5/13/15, 8:13 PM
#4

Åh vilket fint hänge. Fanns det en länk till mönstert också eller var det bara bilden på detta vackra hänget? Ja nu måste nog det beställas lite mer för det var ju rent ljuvligt.😍

sanne62
5/13/15, 8:16 PM
#5

mmm det är dyrt att kolla närmre på smycken….man borde scrolla fortare….😇

https://www.etsy.com/se-en/listing/231931237/naryl-pendant-pattern-tutorial-with?ref=listing-shop-header-1

där finns massor av snyggt tyvärr….mönsterna är billiga men det blir mycket nya pärlor att hamstra…

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Cessy
5/13/15, 8:20 PM
#6

Jo ofta borde man nog det, för genast måste man ju samla på sig både det ena o det andra när man ser något så här läckert😇😞.

Annons:
Cessy
5/13/15, 8:21 PM
#7

o tack för länken - då vet jag vad jag ska köpa vi nästa "löning"😇😃

Upp till toppen
Annons: