Om sajten och ifokus

Jag är tillbaka

2015-05-17 17:57 #0 av: Allamej

Hejsan allihopa jag har saknat er jättemycket
Jag har nu fått tag i en padda så nu kan jag delta mer i trådar och aktiviteter

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2015-05-17 18:07 #1 av: sanne62

välkommen ! hoppas du är på bättringsvägen rejält. 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Anmäl
2015-05-17 18:18 #2 av: Niwa

Jaaaa vad roligt att se dig igen.vi har saknat dig 👍

Medis på: smyckestillverkning
Hälsa gärna på mig på Facebook.

Anmäl
2015-05-17 18:26 #3 av: Cessy

Hej Allamej! Jätteskoj att se dig här igen!Skrattar Du är saknad o hoppas att det går på rätt håll nu med dig!Kramas

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2015-05-17 19:11 #4 av: SaGas

Hej Allamej! Så kul att se dig här igen:)

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Anmäl
2015-05-17 21:03 #5 av: Allamej

Jag är inte särskilt mycket bättre men jag har en padda nu så jag kan vara på ifokus nu

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2015-05-18 09:30 #6 av: leja

Kul att se att du vill hänga med. Du har varit saknad. Kram till dig.

Vad ska man ha som signatur tro?

Anmäl
2015-05-18 14:53 #7 av: mialycktman

saknat dej!

Anmäl
2015-05-19 22:07 #8 av: Allamej

Tack för välkomnandet
Även om jag är med i grupper på hejsan så är detta hemma på nåt sätt, hoppas ni förstår

Anmäl
2015-05-19 23:09 #9 av: ommok

Skönt att du är tillbaka här också igen! Har också saknat din närvaro här. Välkommen tillbaka, Allamej! Blomma

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken. Flört

Anmäl
2015-05-20 13:21 #10 av: SusannAlg

Välkommen tillbaka!

Anmäl
2015-05-23 14:36 #11 av: kissidor

härligt att du är tillbaks allamej Kramas! klart att detta är "hemma" - den här sajten som glatt så många hade ju aldrig funnits utan dig Glad

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2015-05-23 22:10 #12 av: Allamej

Tack kissidor
Det är alltid så vänligt här. Rätta mig om jag har fel men det finns ingen av den "kattighet" som man kan möta på andra pärlforum?

Anmäl
2015-05-24 09:32 #13 av: kissidor

hehe, många kattvänner förvisso men ingen "kattighet" nej :)

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2015-05-24 13:20 #14 av: Cessy

Precis! .....  o så ska en sajt vara o det är så skönt att vi alla tillsammans genom dessa åren lyckats hålla denna goda stämning härinne på smyckestillverkning iFokus Skrattar

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.