Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1223 ggr
Niwa
5/20/15, 3:21 PM

Sommartävling: Out of the box

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny tävling igen.

Detta blir årets sommar tävling

Tema:…………………….

Tam ta tata!!!!

- -Out of the box!--

Vi vill se något annorlunda kanske ovanligt el gjort av något udda.

Vår fantastiskt kreativa Sajtvärd Allamej kommer att stå för inspirationen i denna tävling och agera domare.

Kolla lite i hennes trådar,det finns 2 länkar nedan så ni kan hämta inspiration till ert bidrag, men inga raka kopior  vi vill se nytt, annorlunda, kreativitet, vilket ger er stora chanser att leka med färger och former och våga testa ideer .
Lek testa och ha kul!!

 Allamejs senaste bild trådar.
tråd 4
tråd 3

Regler:

**_Bidragen skall vara gjort för denna tävling och enligt det tema som vi presenterat.

Det måste vara ett bärbart smycke som man har på sig.
_Halsband, fotlänk, hårspänne et.c spelar dock ingen roll.
**

*Bidragen får ej visas upp här eller någon annanstans innan tävlingen är avgjord.*

Vi kommer lägga upp alla bidrag anonyma i en tråd så man får se dem och sedan rösta på dem.

Max 2 bidrag per deltagare.

_**Denna tävling avgörs genom röstning OCH en domare .

Bidragen skall var inskickade till mig  innan 20:00 den 30:e Augusti**_ 2015.

Med i mailet med bilderna skall finnas en kort beskrivning av hur ni tänkt och vad ni inspirerats av och ert iFokus alias.

Domaren får se bidragen anonymt innan röstningen börjar och lägga sina röster. 1-3 poäng till sina tre favoriter, jag kommer sedan att lägga till hennes poäng när röstningen är avslutad och innan vinnaren koras.
Så denna gång kommer ni inte att veta vinnaren när röstningstiden är slut, utan måste avvakta sammanslagningen med Allamejs poäng.

Bidragen mailas till mig på niwa@wanis.se, max 2 bilder som kan visas i bildspel eller ett bild collage.

Jag kommer ta mig rätten att beskära el ändra stl på bilderna om de inte visas ordentligt på iFokus om de t.ex blir beskurna konstigt när man laddar upp dem,vi vill ju att alla bidrag ses till sitt bästa.
Jag kommer INTE att ändra ljus eller andra inställningar.

Även denna gång finns ett litet pris i potten till 1:a pris tagaren och visas på bilden i början av artikeln.
 
Hoppas ni hakar på och kika gärna in under sommaren mellan alla grillpartyn och strandhäng.
Sommar hälsningar/ Niwa och Allamej

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Niwa
6/24/15, 6:47 PM
#4

Nu är det dags igen 😃

Hälsa gärna på mig på Facebook.

SaGas
6/24/15, 7:25 PM
#5

Oj, nu gäller det att få igång hjärnkontoret! Är alla material tillåtna eller är det något som måste ingå? Hoppas att det poppar upp någon tillräckligt annorlunda idé…

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Niwa
6/24/15, 7:34 PM
#6

Bara det är ett smycke så får du göra som du vill. 😀

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
SaGas
6/24/15, 7:36 PM
#7

Åh, roligt! Just nu står det helt still i skallen…

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Cessy
6/24/15, 7:39 PM
#8

Spännande. Få hoppas jag kommer på något, för det var ju ett riktigt godispris på bilden *mums*👍😃

sanne62
6/24/15, 7:41 PM
#9

herrejösses….här ska gnuggas knölar…roligt tema nina!

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Niwa
6/24/15, 8:36 PM
#10

Kul att ni gillar det 😀

Hälsa gärna på mig på Facebook.

SaGas
6/24/15, 9:13 PM
#11

Jag har en liten idé!! Det här var roligt😃

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Niwa
6/24/15, 9:37 PM
#12

Vad roligt SaGa

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
6/26/15, 10:29 AM
#13

Hm har kanske en idé - får se om det blir den sedan efter helgens kalasande eller inte.😃

Annons:
Niwa
6/26/15, 11:27 AM
#14

åhh vad roligt att ni nappade på min idé😃

jag kommer nu att göra om denna till en artikel, fast jag var helt säker på att jag skrev den som artikel från början 🤪

låser upp detta inlägg från aktuellt och sedan får den falla bland inläggen, så skriv gärna i artikeln som jag kommer låsa och lägga upp på 1:a sidan.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Upp till toppen
Annons: