Annons:
Etikettproblemhörnan
Läst 738 ggr
Zadeira
6/23/15, 2:17 PM

Förvaring?

Vad har ni för förvaring till era smyckesdelar, pärlor och verktyg till ert pyssel? Har ni allting i småpåsar i nån slags prylförvaring eller har ni dem i lådor, boxar eller liknande? Har ni något särskilt system? 

Nu när jag börjat samla på mig en hel del börjar det även bli omöjligt att förvara allt i en typ fiskelåda och jag funderar på hur man bäst och lättast förvarar alla sina smyckesprylar för att lätt hitta rätt och komma åt just det man behöver.

Annons:
glittertind
6/23/15, 3:01 PM
#1

Oj…. Det beror nog på hur mycket man har samlat på sig, och hur mycket plats man har…. Jag skaffade bara fler fiskelådor, och sorterade dels efter pärlsorter, dels efter färger, i början…

Sedan tillkommer ju större saker, som kedjor och länkar, läderband, halvädelstenar…

Det beror ju på vad man har och på vad man använder mest.

Glittertind

Niwa
6/23/15, 4:51 PM
#2

Jag har mest "fiskelådor" Sedan har Jag en förvaringslösning med små lådor som säljs på typ jula o biltema för att ha skruvar och liknande i. I den har jag smyckesdelar som motringar ä, hattstavar, stommar etc

Hälsa gärna på mig på Facebook.

anki1
6/23/15, 10:15 PM
#3

Jag har boxar (7 st) från Rusta som innehåller 16 utagbara askar med lock och låsbyglar. 1 förvaringslåda i A4 format som jag inrett med fack (24st) som fått småaskar Ändå ligger en hel del lite löst". En förvaringslåda för seedbeads med 52 små askar i. en A4 låda ed plastlådor för tillbehör. Samt en hemsydd förvaring (med 12 fack) för verktygen

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: