Annons:
Etikettpärlcaf-et
Läst 786 ggr
Niwa
2015-07-18 00:15

förvaringstips av seedbeads tack

Bilder på era seedbeads förvaringar tack 😇 Vill ha dem relativt synliga, lättillgängliga o inte så skrymmande😇

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
VildaVittra
2015-07-18 00:26
#1

Sätt upp dom med magneter på en metallyta. Som exempelvis Grundtal från IKEA.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cessy
2015-07-18 01:10
#2

Flip top askar. Finns i olika storlekar o alla är anpassade för att passa i en genomskinlig ask. Jag har flera sådana stora askar o de innehåller olika fliptopsstorlekar o det är ett suveränt förvaringssystem.

http://www.ebay.com/itm/NEW-Storage-Case-Box-Beads-Findings-w-24-Flip-Top-Clear-Containers-/181803723031?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a5458a917

anki1
2015-07-18 09:14
#3

ag har 1 "beadsmithlåda med en massa små uttagbara askar i. Själv lådan ä n "väskmodell" med handtag. Lätt att förvara på liten yta. Lätt att öpna och ta ut den/de askar jag behöver. tyvärr så kan jag bil fn. Jag är på landet men har inget smyckematerial med mig i år.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Niwa
2015-07-18 11:24
#4

Flop rop askar inhandlat, fast rör med "stativ' verkar smidigt också😇

Hälsa gärna på mig på Facebook.

ommok
2015-07-18 13:12
#5

Fliptop-askar i genomskinlig större låda är vad jag gillar bäst. De är lätta att se igenom och perfekta när man ska ta med sig ett urval pärlor för ett speciellt projekt. Jag brukar ha några sådana lådor med fliptop-askar med de seed beads jag brukar använda när jag åker på pärlträff. 😉

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Niwa
2015-07-18 15:07
#6

Köpte 2 lådor m 24 askar i vardera igår. Hoppas jag blir nöjd. Rören är fortfarande intressanta. Ser så smidigt ut i dessa "torn" m gummiband som de kan sitta i.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Upp till toppen
Annons: