05 Problemhörnan

Köpa fjädrar?

2015-12-01 13:58 #0 av: Zadeira

Vet någon vart man kan köpa fina fjädrar typ fasan, pärlhöna eller liknande riktiga fjädrar? Vill alltså inte ha färgade syntet-fjädrar (likt påskfjädrar) utan riktiga fågelfjädrar till en drömfångare.

Har efter googling hittat en sida för flugbindning, men tänkte att någon kanske vet en pärl-shop som säljer sådana också så man kan beställa allt från samma sida. 

Anmäl
2015-12-01 14:10 #1 av: tlover

Fråga inne i fjäderfä ifokus, själv har jag bara hönsfjädrar hemma. Om inte det var så att du ville ha pärlor från samma ställe förståss

Te och hälsa kluring! Testa dina kunskaper
Te, Kampsport, Norrland, Företagande, Anslagstavlan m.m
Glöm inte att följa mig på facebook och instagram!

Anmäl
2015-12-01 14:12 #2 av: Zadeira

#1 Tack för tipset! Det är inte nödvändigt att köpa pärlor från samma ställe. Så om någon har fjädrar att skänka/sälja så är det super.

Anmäl
2015-12-01 14:13 #3 av: -Cissi-

Jag har fjädrar från mina höns men det är varken fasaner eller pärlhöns men kolla på fjäderfä ifokus :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2015-12-01 21:03 #4 av: ommok

Panduro har lite fjädrar.

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken. Flört

Anmäl
2015-12-02 11:24 #5 av: Zadeira

#4, inte sådana jag vill ha

Anmäl
2015-12-02 17:30 #6 av: Niwa

Tro om det var pyzzel jag köpte svarta (riktiga) fjädrar ifrån.

Medis på: smyckestillverkning
Hälsa gärna på mig på Facebook.

Anmäl
2015-12-02 17:31 #7 av: Zadeira

Nu har jag fått ett par fjädrar från en inne påfjäderfä.ifokus :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.