Annons:
Etikettannat-pyssel
Läst 1620 ggr
anki1
2016-03-24 19:21

Inte alls nyttigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att läsa den här boken. Intresset har höjts med många grader.

Det är kört nu. Jag bara måste fortsätta med det  här.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
mialycktman
2016-03-24 21:28
#1

ja det är som en drog…..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

anki1
2016-03-24 21:59
#2

Det är helt klart att jag måste bli "blandbrukare".  Så är det PMC silverlera med. Måste lära mig med om det med.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Cessy
2016-03-25 01:01
#3

Ja hade jag bara haft någonstans att vara med mitt glas där jag kunde lämna glaset framme tills jag var klar med skärandet o ihoppysslandet av ett projekt, så hade jag börjat fusa mer igen. Men som det är nu tar det mer tid att plocka fram o plocka undan igen eftersom det inte gärna kan bli liggande i köket o allt frenetiskt städande som måste till just för det ju inte på något vis i världen får finnas minsta glassplitter kvar i köket gör ju att jag tappat lusten för att fusa. Men den dagen jag kan ha det framme o kan stänga dörren o lämna det framme o återvända sedan när jag hinner en stund. Den dagen kommer jag garanterat börja fusa igen. För det är superskoj att skapa med glas o jag förstår mer än väl att du tycker det är jätteskoj o lockande Anki. Lycka till med ditt glasskapande! 👍🙂

anki1
2016-03-25 08:24
#4

Ja det är platsbrist här med. jag måste ju plocka pärlorna fram och till baka. Så det blir likadant med ev glas. Än så länge är det bara lite glasbitar som blivit över sen kurstillfällena. men jag planerar att köp på mig lite så småningom. och egen utrustning. Iaf knäcktång och skärare.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: