Annons:
Etikettproblemhörnan
Läst 1054 ggr
mialycktman
2016-06-03 13:26

Problem med nätbutik....

Hej alla! Har ett problem…..gjorde en beställning på Pearlized och betalade förskott den 21/5. Har inte fått varorna än, har mailat, ringt men inte fått någon respons. Har någon annan problem med dom? Eller vet något om varför det tar sådan tid? Har aldrig varit med om detta förut i Sverige.

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Annons:
tlover
2016-06-03 13:31
#1

Du skulle ju kunna testa att kontakta dom via facebook

edit: Kanske har dom semester då den fysiska butiken visst stängde den 25/5

l'm back

mialycktman
2016-06-03 13:32
#2

Ah smart där! Min hjärna kokar i värmen! Tack!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Cessy
2016-06-03 13:33
#3

Jag vet att andra haft problem, men försök kontakta Madelene Granlund  på fb så får du kanske svar. Tror att Pearlized har en fb-sida också, men jag undrar om det inte funkar bättre att försöka kontakta henne direkt. Hoppas det löser sig.

tlover
2016-06-03 13:34
#4

Det finns ett till telefonnummer registrerat på företaget som du kan testa också

l'm back

mialycktman
2016-06-03 13:38
#5

Har gått genom fb få se om jag får något svar……fasiken oxo och pärlorna skulle jag ha NU!!!!!!!!!!!!!! Det är ett beställningsjobb, typiskt!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

mialycktman
2016-06-03 13:40
#6

Provade det andra telefonnumret, det gick inte att nås…………………..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Annons:
Niwa
2016-06-03 13:41
#7

Pearlized har haft en del personliga saker som gjort att dem inte kunnat skicka varje dag som jag förstått det hela.verkar som att dem fortfarande inte fått ordning på allt. Tror dem hade en del problem med internet / webleverantören också.men mitt minne kan spela mig ett spratt och vart en annan butik som jag blandat ihop dem med. Det handlar alltså inte om något försök att "lura" sina kunder. Hoppas du får tag på dem.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
2016-06-03 13:46
#8

nej jag tror inte heller dom försöker luras….har köpt av dom förr, men man kunde ju få ett mail eller meddelande om att dom har strul……..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Niwa
2016-06-03 14:08
#9

ja nej det trodde jag nog inte heller att du trodde mia, det var inte meningen att det skulle låt så.
tänkte tänkte mer åt det hållet att det var ngt som skett som gjorde att man inte får sina varor från dem ,och att varor eller pengar tillbaka mest troligt kommer att komma. men det är såklart man ska ha ett mail eller någon typ av förklaring för 2 veckor är lång tid att vänt. speciellt om man har tidspress på sig. hoppas verkligen att du får tag på dem så du kan avsluta det du håller på med

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
2016-06-03 14:13
#10

Nej Niwa det är ok, det är bara jag som blir sönderstressad av sånt här, vill ju så gärna behålla mina kunder……tack gumman!❤️

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

mialycktman
2016-06-03 15:26
#11

har fått svar på FB att dom hade stängt förra veckan så det packas i helgen, jag skulle ha kollat under "Aktuellt"…………………….dumma mej.

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Niwa
2016-06-03 15:32
#12

Ok skönt att du fått svar ,även om det inte var det svar du ville ha. Hinner du färdigt om dem skickas i helgen

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
2016-06-03 15:33
#13

jag får sitta uppe en natt bara, det är lugnt……❤️

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Annons:
Cessy
2016-06-04 00:51
#14

Skönt att det löste sig o att det eg. inte var något problem 🙂

Niwa
2016-06-04 12:22
#15

skönt att du fick tag på dem, våra Svenska Pärlbutiker är ju super bra & snabba så man blir förvånad om man inte får varorna när man tror att man ska få dem. men allt verkar ju ordna sig så nu håller vi tummarna att du hinner färdigt i tid <3

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
2016-06-04 17:18
#16

allt e lugnt, tack för er omtanke ❤️

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Upp till toppen
Annons: