Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 27471 ggr
Allamej
2010-03-08 18:45

Välkommen till Smyckestillverkning

I denna tråd så samlar jag trådlänkar till det som kan vara kul och bra att läsa. Detta görs främst för att inte behöva ha så många trådar klistrade samtidigt.

Måste dock först och främst önska dig välkommen. Oavsett om du nyss har kommit hit eller om du varit här ett tag så är jag otroligt glad att se dig.

Om du kom hit via Google så kan denna tråd vara av intresse

Om du har något på hjärtat som inte sökmotorerna ska kunna se så har vi en privat del på forumet.

Det kommer antagligen att tillkomma fler länkar i detta inlägg allt eftersom forumet blir äldre

Detta är ett flytande och dynamiskt forum. Om man vill ha strikta regler om hur ett inlägg ska se ut så har man kommit fel. Vi delar med oss av kunskap, både inom pärlor och glas men även viktiga saker runt omkring.

Välkommen hit, hoppas du kommer att trivas

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

  • Redigerat 2020-09-23 14:15 av Emo
Annons:
Emo
2010-03-08 19:30
#1

Tack, jag trivs utmärkt här. Detta är mitt favoritforum med massor av vänliga och hjälpsamma medlemmar.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

mialycktman
2010-03-08 20:18
#2

Håller med föregående talare!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Alex05
2010-03-08 21:21
#3

Instämmer helhjärtat!

glittertind
2010-11-20 20:24
#4

Så kuul…

och jag vet att vi stött på varandra både på PP och på Pärlguiden….

Minns att jag för över ett år sedan var väldigt bekymrad och vilsen på hur jag skulle komma vidare med att skaffa kunskaper på bra sätt. skrev om detta på PP och fick en hel del hjälp från varmhjärtade pärlfångar. Är lite dålig på att ta information via datorn, bl. a. Jag fick mycket bra hjälp till möjliga vägar, men hittade också mycket själv. Är lite av ensling på flera vis, både påtvingat och frivilligt.

Glittertind

Björnidet
2012-03-12 18:03
#5

Trevlig läsning varje gång det är bra att sajten finns. Läste i någon tidning att nu kommer stora smycken att vara inne, då är det är väl bäst att tillverka ett gäng så man kan sälja någtra.

anki1
2012-09-19 19:33
#6

Hej jag är ny här men har funnits på bla kolhydrater och trädgård , och andra siter i Fokus i en del år. Jag har börjat tillverka enkla armband med pärlor o elastisk tråd. Men är nybörjare, och har en del idéer.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
Niwa
2012-09-19 19:50
#7

Hej Anki1 kul att du hittat hit!
starta en egen tråd där du presenterar dig,så ska du se att du får ett varmt välkomnande Skrattande tror många kan missa din presentation här.
Sedan hoppas vi att du visar upp du gör,vi älskar inspiration

.
välkommen!!

Hälsa gärna på mig på Facebook.

MarinasDesign
2012-12-02 16:22
#8

Bra information! Jag är ny och ganska vilsen så svaret till Anki1 var till hjälp för mig med Glad

Ser verkligen fram emot att få lära känna er!

glittertind
2012-12-05 14:40
#9

Känn dig välkommen MarinasDesign! Här är mycket att titta igenom och lära av mycket fint att se på…Glad Och många underbara hjälpsamma människor.

Glittertind

Benkekatt
2013-02-06 21:21
#10

Tack så mycket! <3

Lorita
2013-02-16 07:30
#11
Melker12
2013-11-01 12:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag undrar om någon vet hur mycket man kan ta betalt för 3 kg bergskristaller?

Upp till toppen
Annons: