Annons:
Etikettpeyote
Läst 3178 ggr
Annisangel
10/7/08, 8:08 PM

Min första Peyote!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här frossade jag i färger!!! Både mönster o slumpvis!!

Gud så kul det är!!! Jag hade stora pärlor eftersom jag är nybörjare!!

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Idaz
10/7/08, 8:10 PM
#1

Jättefint!

Annisangel
10/7/08, 8:12 PM
#2

#1 Taack Ida!!! Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
10/7/08, 9:01 PM
#3

Ser super ut!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/7/08, 10:56 PM
#4

#3 Åh, tack Allamej=)

Många Goa Kramar

Annisangel

dazzly
10/8/08, 12:12 PM
#5

jättesnyggt! :D gillar när du blandade genomskinliga och "vanliga" färger ;)

Annisangel
10/8/08, 1:33 PM
#6

#5 Ja, jag tyckte det blev väldigt häftigt!! Tack så mycket!Skrattande

Så nu ska jag gå ner några storlekar i pärlor, så får vi se…. huvamej, det blir pilliga grejer det… Tyst

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Allamej
10/8/08, 2:02 PM
#7

Vilken storlek är det du har använt? Är det 8/0 gå ner till 9/0, sen 11/0 (där stannar många) sen 15/0 :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/8/08, 2:25 PM
#8

#7 oj… hur räknar man ut storleken på pärlorna???Obestämd Jag har ingen aning…

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
10/8/08, 2:41 PM
#9

Jag gjorde en artikel :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/8/08, 3:02 PM
#10

aha, tack!! då hade jag no 6/0 här…Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
10/8/08, 3:09 PM
#11

Jamen då är det bara att traska neråt, du har ju massor med storlekar att leka med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/8/08, 3:38 PM
#12

#11 Ja verkligen!!!!! Tur att jag är ledig idag, så nu blir det pärla av =)

Många Goa Kramar

Annisangel

NeedfulThings
11/30/08, 12:31 AM
#13

Åh vad tydlig och bra bild du hade! Nu tror jag att jag fattar? Man trär på tex 11 pärlor om man vill ha 10 brett, tar den elfte som etta i nästa varv och sticker igenom den näst sista på förra varvet, och sen ny pärla, en i gamla osv eller? Hehehe jag har ingen aning alls, det är bara en teori jag fick när jag såg det. Kanske helt fel och halvt omöjligt att utföra :)

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Annons:
Allamej
11/30/08, 12:42 AM
#14

Precis så :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
11/30/08, 10:04 AM
#15

#13 Precis så!!! You got it girl!!! Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Cessy
11/30/08, 11:06 AM
#16

Kul bild där man ser hur du leker dig fram.Glad Själv har jag skam till att sägande bara gjort 1 enda verk i Peyote Skäms o det var inget jag fastnade för som jag har gjort med corallingenSkrattande

Annisangel
11/30/08, 4:45 PM
#17

#16 Men det du till sist fastnde för blir ju urläckra skapelser!!Skrattande Blev lite sugen på coralling själv, så det blir nog bild på det med!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: