Annons:
Etikettpeyote
Läst 3178 ggr
Annisangel
10/7/08, 8:08 PM

Min första Peyote!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här frossade jag i färger!!! Både mönster o slumpvis!!

Gud så kul det är!!! Jag hade stora pärlor eftersom jag är nybörjare!!

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Idaz
10/7/08, 8:10 PM
#1

Jättefint!

Annisangel
10/7/08, 8:12 PM
#2

#1 Taack Ida!!! Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
10/7/08, 9:01 PM
#3

Ser super ut!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/7/08, 10:56 PM
#4

#3 Åh, tack Allamej=)

Många Goa Kramar

Annisangel

dazzly
10/8/08, 12:12 PM
#5

jättesnyggt! :D gillar när du blandade genomskinliga och "vanliga" färger ;)

Annisangel
10/8/08, 1:33 PM
#6

#5 Ja, jag tyckte det blev väldigt häftigt!! Tack så mycket!Skrattande

Så nu ska jag gå ner några storlekar i pärlor, så får vi se…. huvamej, det blir pilliga grejer det… Tyst

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Allamej
10/8/08, 2:02 PM
#7

Vilken storlek är det du har använt? Är det 8/0 gå ner till 9/0, sen 11/0 (där stannar många) sen 15/0 :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/8/08, 2:25 PM
#8

#7 oj… hur räknar man ut storleken på pärlorna???Obestämd Jag har ingen aning…

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
10/8/08, 2:41 PM
#9

Jag gjorde en artikel :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annisangel
10/8/08, 3:02 PM
#10

aha, tack!! då hade jag no 6/0 här…Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
10/8/08, 3:09 PM
#11