Annons:
Etikettlänkat
Läst 3330 ggr
Annicka.C
4/22/12, 6:42 PM

kattdekaler

Annons:
sanne62
4/22/12, 7:51 PM
ommok
4/22/12, 9:19 PM
#2

men de skickar inte internationellt, står det i alla fall i shipping-fliken… Rynkar på näsan fast det går väl att höra sig för med dem innan beställning, förståss.

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

sanne62
4/22/12, 9:32 PM
#3

nä jag såg det också…när jag redan hade lagt lite godis i kundvagnen…Rynkar på näsan

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annicka.C
4/22/12, 9:44 PM
#4

Jag läste bara infon under priset…där står worldwide. När de inte skickar till oss så brukar man få ett meddelande när man försöker lägga sakerna i kundkorgen.

Mvh.A

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Cessy
4/23/12, 7:42 AM
#5

Ja men se där är de svarta katterna - tack AnnickaGlad PMC har dessa i guld o PMC har ju en hel del olika gulddekaler, men tyvär ingenting i svart o numera ingenting i platina hellerRynkar på näsan Ni får gärna berätt om någon kontaktar dem - ifall de levererar till Sverige eller inte.

Sanne: Jo det är en form av Zebra, men jag skulle som sagt vilja ha den i platina, men svart är också ok. Nu var den ju tyvärr slut o så återstår ju sedan frågan om de levererar till Sverige eller inte.

flower1
4/23/12, 8:03 AM
#6

Tack för länken! Lägger den till mina bokmärken. Glad

Det står att de levererar worldwide, så då brukar det fungera med leveranser till Sverige också. Det är dock inte alltid de "orkar" skriva ut porto för alla länder. När det ser ut så här, brukar jag trycka på "Ask a question" en bit ned på sidan och fråga om portot. Svar brukar då komma ganska omgående.

Edit: såg nu att det står "Will ship to Worldwide. Contact the seller for additional shipping costs and services." under fliken shipping and payments…

Här är min hemsida.

Annons:
kissidor
4/23/12, 8:26 AM
#7

tjejer jag har handlat en massa gånger från lb på e-bay, och jag har för mig att åtminstone needful har gjort det också - och den butiken har vi ju haft med som en länk sen urminnes tider. det är inga problam alls att handla där ifrån sverige Glad. det är ju bara för att hon säljer tunga saker också som hon inte kan ha automatisk fraktuträkning, köper man glas så måste hon väga och mäta och se hur det blir innan hon kan tala om vad frakten blir Flört

Värd på Mobiltelefoner och Android

NeedfulThings
4/23/12, 5:42 PM
#8

japp, det stämmer . Har handlat av dem, men är osäker på om det var på ebay eller deras hemsida.

fast jag har ett visst minne av att det var ganska lång leveranstid, Men fina saker fick man

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Upp till toppen
Annons: