Annons:
Etiketterkurserutställningar
Läst 2436 ggr
Allamej
9/20/12, 3:34 PM

Deltagare i Lycksele

Jag kommer att kunna sätta ihop ett litet startkit till pärlbroderi så att ni har något att jobba med under första kurstillfället så skriv gärna här vilket färgbas ni vill ha, så sätter jag ihop den.

Jag hoppas på en kreativ upplevelse och att ni kommer att älska detta hantverk lika mycket som jag.

Välkomna :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Evahelene
9/21/12, 6:07 PM
#1

Kurs? När? Vart?

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Allamej
9/21/12, 11:08 PM
#2

Torsdagar, vuxenskolan 18:30- ca 21 :) Börjar förhoppningsvis nästa torsdag :) 7 sammankomster

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Evahelene
9/21/12, 11:44 PM
#3

Ahaaa! Glad

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Allamej
9/22/12, 4:36 AM
#4

:) Jag har en i Luleå som vill gå en helgkurs, om man ringer SV kanske dom kan låta en använda lokalerna :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: