Annons:
Etikettpärlsorter
Läst 1486 ggr
Ozzylover
2014-10-03 08:11

Hjälp igen

Någon som vet vart man köper japanska mirakel pärlor ..dom ser underbara ut :) Trevlig fredag på er alla ..

Annons:
Allamej
2014-10-03 08:57
#1

Vilka menar du? dom i akryl är dom en magiska jag vet om om du inte menar magic apple och dom färgerna för dom finns på Pärltorget, skriv bara in magic i sökrutan och plocka åt dig det du känner att du behöver 👍

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Ozzylover
2014-10-03 17:53
#2

Dessa pärlor http://www.ahbeads.com/70_japanese-miracle-beads.html Ser inte ut som dom mirakelpärlor jag hittat .. Ska kolla in Pärlstorget ..tack

Allamej
2014-10-03 18:51
#3

Här har du annars… kolla runt i butiken, jag har från 4 mm till 10 mm. Så man kan hitta gottis där :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Ozzylover
2014-10-03 20:24
#4

Tack …har aldrig handlat där ..ska kolla in :)

Cessy
2014-10-03 20:41
#5

Åh Allamej. Nu fick du ju mej sugen på att shoppa igen😉☺️😃

Allamej
2014-10-03 22:48
#6

Jo, dom är trevliga… man kanske skulle spärra dom åtminstone 2 veckor per månad…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Cessy
2014-10-03 22:53
#7

Haha ……….jo det skulle jag behöva, men jag bara la dem i wishlist för att ha längre fram då jag behöver pärlor av den här typen, för purple var sjukt snygga. Men just nu botaniserar jag runt bland seed beads o fp, så risken är nog större att det är det som klickas igenom😞

Upp till toppen
Annons: