Annons:
Etiketterevenemangtillställningar
Läst 1458 ggr
Allamej
10/9/14, 12:09 PM

Halloweentävlingen på Beadaholique

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har blivit en av finalisterna!!! Så nu kommer det skamlösa röstningsraggande som till slut avgör tävlingen. Jag önskar att jag kunde få just DIN röst

Kram //Veronica

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
kissidor
10/9/14, 12:29 PM
#1

hu för spindlar 😭! men det är ett riktigt häftigt och läckert halloweensmycke du gjort allamej, så det ska jag gärna ge min röst 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Allamej
10/9/14, 12:34 PM
#2

Tack!!! 🤗

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Cessy
10/9/14, 12:40 PM
#3

Åh klart att du fick min röst/gilla o smycket var häftigt, men jag faller ändå mest för draken😉😃

sanne62
10/9/14, 12:57 PM
#4

min med

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Allamej
10/9/14, 1:08 PM
#5

🤗 tack ❤️

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Niwa
10/9/14, 1:40 PM
#6

min röst fick du oxå

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Niwa
10/9/14, 1:48 PM
#7

som jag tycker så ligger ditt motstånd mest i #5  allamej. men du fick min röst

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
10/9/14, 1:49 PM
#8

Tack! 🤗

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Artafale
10/9/14, 4:53 PM
#9

Du har gjort ett riktigt häftigt smycke som jag givetvis gillat 🙂

Allamej
10/9/14, 5:15 PM
#10

Tack alla som röstar 🤗 Det skulle vara otroligt roligt om jag fick vinna, lite tur i all otur så att säga.  Och $100 är många swarrisar 😊

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

KerstineE
10/10/14, 8:05 AM
#11

Du har fått min röst också Allamej.

Allamej
10/10/14, 8:19 AM
#12

Tack så jättemycket ❤️

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

ommok
10/10/14, 9:35 AM
#13

Jag har också röstat på ditt smycke. :-)

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Annons:
mialycktman
10/10/14, 5:59 PM
#14

klart man röstar på dej!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

gias
10/10/14, 7:26 PM
#15

häftigt halsband, fick min röst

“The Ultimate Answer to Life, The Universe and Everything is...42!”
Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Allamej
10/10/14, 9:10 PM
#16

Tack 🤗 Det pågår saker i livet nu som gör att en vinst skulle verkligen väga upp mot det otäcka i den riktiga världen..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: