Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1526 ggr
carro.mode
10/11/14, 7:59 PM

Öka Er försäljning på Smycken!

Hej alla glada.

Jag är helt ny här men ska se vad jag kan göra för Er och ni för mig!

Jag har fåt i uppdrag att hjälpa en eller fler företag med att öka försäljningen, jag fick äran och ordet smycken. Nu är min tanke är att skapa en eller flera sidor som länkar till era sidor och era smycken. Kostnaden för Er är 0:- så vi har det avklarad! Nu undrar jag finns det intresse för Er här att få lite länkar till Era butiker? Detta var en kort förklaring till det hela jag kommer med mera info men har ni frågor så kör på bara!

Annons:
Allamej
10/11/14, 8:05 PM
#1

Måste det vara svenska butiker?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

sanne62
10/11/14, 8:06 PM
#2

länka gärna till mig…

www.sannes-smycken.se

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

carro.mode
10/11/14, 8:53 PM
#3

Nej det kan vara sidor utanför Sverige men butikerna ska kunna sälja och leverera varor till Sverige också!

Sanne, när allting är klart så fixar vi länkarna! Jag lovar!

kvaristan
10/13/14, 8:13 PM
#4

Men hajar ni inte att det är ngt lurt , människan kan ju inte ens grammatik , Google translate?

carro.mode
10/13/14, 9:18 PM
#5

Trevligt att bli negativt bemött vid första inlägget. Förresten "kvaristan" på svenska heter det "google översätt"

MariesSilversmycken
10/14/14, 7:52 AM
#6

Jag vill gärna höra mer!

Annons:
carro.mode
10/16/14, 4:14 PM
#7

Vi ska ha informations möte imorgon. Jag kommer med mer info imorgon och förklarar tanken och funktionen om sidan!

SaGas
10/16/14, 4:43 PM
#8

Vilka är "vi" som ska ha möte?

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Niwa
10/16/14, 4:56 PM
#9

kan det möjligen vara något sådant "skol företag" eller vad det heter. där personer som går i skolan startar företag för att lära sig & få erfarenhet. blev lite nyfiken nu :-D

Hälsa gärna på mig på Facebook.

carro.mode
10/17/14, 8:52 PM
#10

Hej igen!

Nu har vi haft vårt lilla informationsmöte och kommit fram till exakt hur det ska gå till. Men som alla andra projekt så blir det ändringar förr eller senare. Själva informationen kommer från Vildan som är smyckes tillverkare som ni. Han har en egen butik på nätet som heter www.kvinns.se.

Vildans tanke är att skapa en samlingsplats för smyckesbutiker. Där kan kunderna söka vad de behöver för att sedan slussas till butiken där smycket finns att köpa. Till en början har vi tänkt att de butiker som vill vara med och visa upp sina smycken på sidan ska skicka in en bild på själva smycket och en länk var kunden kan köpa smycket.

Tänk er motsvarigheten till mäklarsidan Hemnet! Butikerna blir lättillgängliga för kunden och kunden kan enklare hitta vad han/hon behöver. Jag hade personligen använt mig av en sådan sida.

Vildan är själv medveten om hur svårt det är att lyckas som en liten butik, att komma ut och synas. Han finansierar hela projektet. Utöver Vildan är jag själv och Robert med. Jag har erfarenheter av webbdesign och lite marknadsföring. Robert är marknadsförare och har jobbat med marknadsföring många år.

För att vi ska kunna komma igång med detta så behöver vi Er hjälp. Utan Er och era produkter så kan vi inte komma långt.

Det är fritt fram att ställa frågor antigen här eller maila mig på carro.mode@hotmail.com. Har jag inte svaret så frågar jag grabbarna och återkommer så snart jag kan.

mialycktman
10/18/14, 4:34 PM
#11

hm låter intressant…..men det kan väl aldrig vara gratis?

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

carro.mode
10/19/14, 11:59 AM
#12

Hej mialycktman,

Tanken är att det ska vara helt gratis, men vad som kommer hända i framtiden vet vi ju inte. Alla tre har arbeten vid sidan om och detta är inte en inkomst för oss. Detta är en utmaning och vi ser fram emot hur det kommer utveckla sig!

mialycktman
10/19/14, 1:59 PM
#13

Tanken är god…..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Annons:
MariesSilversmycken
10/20/14, 8:59 AM
#14

Jag är intresserad. Mina smycken finns här: http://www.marie.gaillard.se

Upp till toppen
Annons: