Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1422 ggr
Allamej
10/22/14, 11:22 PM

Ska testa en ny funktion här på ifokus

Det

funkar inte…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
VildaVittra
10/22/14, 11:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

hh

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cessy
10/22/14, 11:28 PM
#2

Vad funkar inte?

VildaVittra
10/22/14, 11:29 PM
#3

inte för mig heller

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Allamej
10/23/14, 12:59 AM
#4

Man ska kunna göra bildspel i både det första inlägget och kommentarerna…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Cessy
10/23/14, 1:17 AM
#5

Man kan lägga upp flera bilder efter varandra men jag antar att det inte är det ni menar med bildspel?  Men det är ganska svårt att få rätsida på hur man ska fixa till det, för det lyder inte som man vill😮

Cessy
10/23/14, 1:23 AM
#6

Enklast är det om man väljer centrerad bild då får man dem efter varandra neråt, men i inlägget ovan valde jag två vänstercentrerade o en högercentrerad o här kommer jag välja dem centrerade.

Annons:
Cessy
10/23/14, 1:26 AM
#7

Men jag har inte valt några bildtexter o det är omöjligt att få skriva något efter sista bilden o jag fick lägga bild nr3 mellan 1 o 2. Så nej funka som det ska gör det inte, men med lite trixande kan man få det o fungera till hälften i alla fall😉

Cessy
10/23/14, 1:42 AM
#8

Hm måste testa vad som händer om man lägger in bildtexter men jag väljer centrera dem för det verkar fungera bäst.

Alte kamreren en studentorkester från Lund avslutar alltid sitt deltagande i Östersjöfestivalen med att gå till fontänen på torget i Karlshamn

…. o så badas det med kläder på o spelas samtidigt

Statyn i fontänen ska också få vara med o hedras med hatt o blomsterkvast!

o se det lyckades till slut ;-)

Cessy
10/23/14, 1:43 AM
#9

För att få det o fungera var jag tvungen att lägga in sista bilden först o sedan lägga in bild 3 o s.a.s. lägga in bilderna i fel ordning.

Cessy
10/23/14, 2:01 AM
#10

Tja bildtexter fungerar ju även om man inte kan lägga bilderna i rätt ordning o man kan inte avsluta inlägget med text. Då måste man skrivit texten först o sedan lägga in bilderna i mellan.

Mitt första glitterbangles (Festival bangles)

Mitt andra glitterbangles (festival bangles)

O så här ser mina båda glitterbangles ut ihop med ett 4-radigt superduoarmband på min arm

Så nu testar jag o ser om jag kan få denna texten att hamna sist.😇

o första o andra bilden blir inte heller lika stora ser jag nu när jag valde att vänster o högerställa de två första bilderna. Det är som sagt var ganska trixigt att få det att funka o bäst fungerar det uppenbarligen om man centrerar bilderna o text går att få in om man skrivit två stycken o så lägger in bilderna i mellan dem.

Upp till toppen
Annons: