Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1053 ggr
Cessy
2014-11-24 12:51

Hur många dagar tycker du röstningstiden ska vara?

Ja hur lång tid tycker du att omröstningarna i våra tävlingar här på iFokus ska vara? Hitentills har tävlingstiden (inlämningstiden av bidrag) alltid gått ut på söndagskvällar vid midnatt. Sedan kommer bidragen ut nästgående dag o varar då till 22 på söndagen.

När jag ser på hur röstningarna brukar pågå så röster majoriteten inom 2-3 dygn o sedan kan det komma ströröster de sista dagarna men ofta står det helt stilla. Att jag satt tiden så länge beror på att jag vill att de som kanske inte är härinne så ofta o att de som kanske bara tittar in till helgen också ska hinna rösta. 

Nu är det ju också i o för sig så att hur lång tid man än har så kommer någon ändå missa röstningen, men hur många dagar tycker du är lämpligt? Nu gäller frågan inte någon specifik tävling utan är bara en frågasom jag undrar hur ni tänker kring o hur många dagar ni eg. tycker är lämpligt.

Jag kommer låta denna omröstningen ligga uppe forever så att alla verkligen ska ha en chans att tycka till, men ändå så blir det så att slutsatser kring hur ni vill ha det kommer dras på söndags kväll - 1:advent d.v.s. 30 november - 14.

Så frågan är: Hur många dagar tycker du röstning i våra tävlingar här på iFokus Smyckestillverkning ska pågå?

Annons:
SaGas
2014-11-24 13:47
#1

Psst… 1:a advent är 30 nov;)

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Cessy
2014-11-24 14:02
#2

Oops - drömmer tydligen om att ha fler dagar på mig att få fram julgardiner o belysningarna på☺️😇😃 Tack SaGas - ska ändra!

Cessy
2014-11-24 14:12
#3

Sorry o nu kan jag tydligen inte läsa rätt heller längre. (Skrev Sanne istället för SaGas☺️) Nå nu regnar det inte så nu ska jag gå o passa på o putsa några fönster istället.😉

Allamej
2014-11-24 14:14
#4

Jag gillar om vi har stopptid 24 på söndagen och sen röstning fram till onsdag och så får vinnaren presentkortet onsdag el. torsdag och kan shoppa på den dagen. Jag vet hur otålig jag är och jag gissar på att jag inte är ensam. 😇

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

SaGas
2014-11-24 14:30
#5

Egentligen tycker jag att det räcker med 4-5 dygn, men som Cessy skrev finns det ju de som bara är inne på helgerna. Därför röstade jag på att fortsätta så som det har varit, med 6-7 dygn🙂

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


kissidor
2014-11-24 14:35
#6

för mig var det bra den här gången iaf att jag hade en vecka på mig - jag hade aldrig hunnit rösta annars så som min vecka såg ut

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
leja
2014-11-24 14:46
#7

Röstade på 4-5 dygn, men tänkte inte på att det är stopp på söndagen och det borde nog vara möjligt att rösta på helgen. Så det blir väl 6-7 dygn för mig med.

Vad ska man ha som signatur tro?

jagga-ewe
2014-11-24 15:37
#8

Jag vet inte om antalet dygn, men jag tycker det ska vara både vardagar o helg. För egen del är jag inte lika datoraktiv på helgerna som på vardagarna.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

glittertind
2014-11-25 07:42
#9

Det spelar ingen roll, bara man respekterar tiderna, och inte bryter röstningen i förväg. 🙂En enda röst i sista minuten är oftast den som avgör tävlingen. 😉

Glittertind

Cessy
2014-11-26 12:16
#10

Lyfter upp tråden igen så att ingen missar o svara - om man nu är intresserad av att svara förståss😉

Artafale
2014-11-27 21:39
#11

Jag tycker en vecka är en bra tidsperiod. Även om livet är fullt av allt möjligt brukar man ju hinna titta in någon gång i veckan så att både vardagar och helger är med tycker jag är bra.

Upp till toppen
Annons: