Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1690 ggr
Allamej
5/17/15, 5:57 PM

Jag är tillbaka

Hejsan allihopa jag har saknat er jättemycket Jag har nu fått tag i en padda så nu kan jag delta mer i trådar och aktiviteter

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
sanne62
5/17/15, 6:07 PM
#1

välkommen ! hoppas du är på bättringsvägen rejält.

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Niwa
5/17/15, 6:18 PM
#2

Jaaaa vad roligt att se dig igen.vi har saknat dig 👍

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Cessy
5/17/15, 6:26 PM
#3

Hej Allamej! Jätteskoj att se dig här igen!😃 Du är saknad o hoppas att det går på rätt håll nu med dig!🤗

SaGas
5/17/15, 7:11 PM
#4

Hej Allamej! Så kul att se dig här igen:)

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken


Allamej
5/17/15, 9:03 PM
#5

Jag är inte särskilt mycket bättre men jag har en padda nu så jag kan vara på iFokus nu

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

leja
5/18/15, 9:30 AM
#6

Kul att se att du vill hänga med. Du har varit saknad. Kram till dig.

Vad ska man ha som signatur tro?

Annons:
mialycktman
5/18/15, 2:53 PM
#7

saknat dej!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Allamej
5/19/15, 10:07 PM
#8

Tack för välkomnandet Även om jag är med i grupper på hejsan så är detta hemma på nåt sätt, hoppas ni förstår

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

ommok
5/19/15, 11:09 PM
#9

Skönt att du är tillbaka här också igen! Har också saknat din närvaro här. Välkommen tillbaka, Allamej! 🌺

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

SusannAlg
5/20/15, 1:21 PM
#10

Välkommen tillbaka!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

kissidor
5/23/15, 2:36 PM
#11

härligt att du är tillbaks allamej 🤗! klart att detta är "hemma" - den här sajten som glatt så många hade ju aldrig funnits utan dig 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Allamej
5/23/15, 10:10 PM
#12

Tack kissidor Det är alltid så vänligt här. Rätta mig om jag har fel men det finns ingen av den "kattighet" som man kan möta på andra pärlforum?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

kissidor
5/24/15, 9:32 AM
#13

hehe, många kattvänner förvisso men ingen "kattighet" nej :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Cessy
5/24/15, 1:20 PM
#14

Precis! …..  o så ska en sajt vara o det är så skönt att vi alla tillsammans genom dessa åren lyckats hålla denna goda stämning härinne på smyckestillverkning iFokus 😃

Allamej
5/24/15, 11:25 PM
#15

Jag har ju haft jättebra hjälp och stöd av både underbara Medarbetare och helgoa medlemmar

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: