Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1425 ggr
Cessy
2016-02-22 23:43

Ny värd o nya moddar!

iFokus beslutade att nu har det varit för lång tid som Allamej varit frånvarande o det behövdes en värd som är mer aktiv på sajten. Så tills Allamej har  återhämtat sig bättre o har ork, tid o lust att driva smyckestillverkning igen, så är jag värd härinne nu. Men du får tillbaka sajten igen Allamej den dagen du känner dig redo för det!

Här blir till en början inga större förändringar men har ni förslag så kom gärna med dem, men det viktiga är ändå att sajten fortsätter i samma positiva o vänliga anda som den har fungerat som under alla dessa åren den varit igång.

Då det mest varit jag o Niwa av moddarna som hållit igång sajten så har jag även bett SaGas o Sanne62 att bli moderatorer på sajten o hälsar er båda hjärtligt välkomna!

Hoppas att ni alla ska trivas härinne o fortsätt lägga upp era alster ni pärlar eller pysslar ihop av annat slag.

Annons:
Niwa
2016-02-23 07:18
#1

Så snällt av dig cessy att ta över så siten får vara igång och en sitevärd som vi känner igen. SaGa &sanne62 välkomna som moddar!!

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Zadeira
2016-02-23 09:54
#2

Vad roligt! Jag tycker detta känns som en väldigt positiv sajt och är glad att vara medlem här. 😃

anki1
2016-02-23 11:08
#3

Jag tycker det samma. Och grattis till tf adminposten.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

mialycktman
2016-02-23 17:17
#4

å va bra! Du/ni kommer att göra ett jättebra jobb!🌺

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Cessy
2016-02-23 18:29
#5

Tackelitack tjejer o vi får väl fortsätta i samma vänliga anda som hitentills. Nu är jag ju inte så pärlandes av mig just nu, men har ni önskemål så skriv dem eller PM:a  mig!

Upp till toppen
Annons: