Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1211 ggr
Cessy
2016-09-13 16:27

Laptopbord att pärla vid i soffan/sängen

Såg en tjej igår som satt i soffan o använde detta som ritbord o kom att tänka på att detta borde fungera perfekt som pärlbord också om man bara lägger en pärlmatta på det. Jag beställde ett (Kostar 399 kr o är fraktfritt) för att förs o främst ha till min laptop för att få benen fria o för att få bättre ställning för rygg o nacke o för att kunna luta mig lite bättre bakåt främst på kvällarna. Kanske asar jag med mig det in i sängen också för att kunna kolla på Netflix eller dylika streamingtjänster de kvällar Göran är bortrest.😉 Nu har jag ett ritbord i trä som jag ställer på Byllan (Ikeas laptopkudde) om jag vill sitta i fåtöljen o rita, men kanske funkar detta bättre? Borde i alla fall vara perfekt som pärlbord också. Längtar efter att det kommer så jag får testa det.😃

https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/laptop-tillbehor/hallare-stall/plexgear-justerbart-stall-for-barbar-dator-upp-till-17--p57376

Annons:
ommok
2016-09-13 22:19
#1

Det ser ju ut att vara ett smart ställ. Det borde fungera fint som pärlbord. Nu blev jag riktigt sugen på att handla, jag också. ;-)

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

lillnessie
2016-09-13 22:35
#2

Såg väldigt bra ut.

Cessy
2016-09-13 23:52
#3

Ja det ser ut att kunna funka till många olika saker. Jag har ju haft mitt ritbord av trä o det funkar att ha i knäet om det står på latopkudden Byllan, men det funkar ju inte att ställa laptopen på precis. Detta borde vara en mycket smidigare lösning på alla sätt, så jag slog till o hoppas på det bästa.😃

KerstineE
2016-09-14 10:10
#4

Det ser ut som det skulle funka till pärlbord.

Niwa
2016-09-15 15:40
#5

Smart sak. Ser ju ut att funka bra. Du får återkomma när du testat den

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Upp till toppen
Annons: