Annons:
Etikettpärlcaf-et
Läst 1414 ggr
ChiliDesign
2017-03-20 22:59

Chili har återvänt :)

Hej alla nya som gamla pärlvänner!

Jag har knappt rört mina underbara pärlor på många år. Men nu har det hänt något! Har känt länge att det pirrat i "pärlnerven" o känt en stor lust att återvända till det det underbara pärlträsket.

Är fortfarande i process att packa upp, beundra o bara njuta av allt jag samlat på mig under årens lopp. Det var mer än jag mindes ;) .

Har saknat ett forum (förr i tiden fanns ju Pärlguiden o Pärlplatsen..) att träffas, mötas, få inspiration och kanske en och annan tävling/utmaning. Är det iFokus och Facebook som gäller nu (vilka grupper?), eller finns det även andra ställen där ni gärna "hänger"?

Kram till er alla från Chili (Maria) ❤️

Annons:
ChiliDesign
2017-03-20 23:08
#1

En kommentar till mitt inlägg.  Borde jag satt det under en annan rubrik? Kunde inte ändra i efterhand :o . Eller så är jag inte teknisk nog. Hoppas ok ändå :) 

//Maria❤️

anki1
2017-03-21 07:44
#2

du är så välkommen ner i träsket igen. Hihi.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Cessy
2017-03-21 11:28
#3

Det finns flera olika pyssel o pärlgrupper här på iFokus, men de flesta pärlare hänger nog mest på fb numera. Ett ställe varar ju i regel inte mer än några år, så jag utgår från att många också hänger på andra ställen också.

Detta är en av alla fb-grupper, men det finns många flera.
https://www.facebook.com/groups/376438592366492/?fref=ts

o välkommen tillbaka in i pärlornas värld!🙂

Marinas Mix
2017-03-31 10:05
#4

Finns även Bead Craft  på Savvity, den engelska varianten av iFokus

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

ChiliDesign
2017-05-15 12:54
#5

Tack för välkomnande o tipsen på grupper o forum :D.

Använder ni Instagram? Mitt användarnamn där är "Chabbythedog", följ mig gärna. Lägger in blandade bilder där :). Jag följer också er gärna om ni finns där.

Niwa
2017-05-17 15:26
#6

Jag håller till här och på Fb. Gillar att man kan kolla på bilderna efter vem som gjort dem här inne och kan se äldre saker ,inte bara det senaste På Fb försvinner bilderna i flödet så fort. Men det är mer rörelse på Fb.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Upp till toppen
Annons: