Annons:
Etikettpärlcaf-et
Läst 1570 ggr
Niwa
8/15/17, 6:33 PM

BOTB

Alla pärlintresserade  medlemmar 😃
Nu är BOTB batttle of the beadsmith i gång igen och snart är alla grupper uppe.  en grupp är uppe för röstning redan.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
kissidor
8/15/17, 9:19 PM
#1

åh, det här vill jag se 😃! snälla niwa eller nån annan som har koll, kan man få en länk till omröstningen 🤓?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
8/16/17, 10:28 AM
#2

Ja att titta på dessa skapelser är ett årligt trevligt nöje o här har du länken kissidor.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdw0Dnp9z1PTflQwiw8tc6-6Ntk8r-dUhkZtHU1QafkEj3ZyQ/viewform?fbzx=6810779456137832000

Niwa
8/16/17, 3:12 PM
#3

ja en länk hade ju vart bra också 🤪 🎧

tänkte inte så långt, tack cessy

Hälsa gärna på mig på Facebook.

kissidor
8/16/17, 4:24 PM
#4

visst är det så cessy, detta vill man inte missa - man häpnar av ömsom förtjusning och ömsom förfäran 😃. men hörni vad många "no contest" det var 🤔!

tackitack för länken  ❤️👍!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
8/17/17, 10:35 AM
#5

Tja det är nog så att många deltagare tar sig vatten över huvudet o försöker för mycket o hinner inte bli färdiga till deadline.  Bidragen ska ju helst imponera o sticka ut o jag tror det är otroligt lätt att gå vilse i vad som är rimligt att åstadkomma på den tiden som står en till buds o så får man lämna walk over. Sedan kan det ju hänt jobbiga saker i folks liv som gör att den tid de trodde sig ha har de plötsligt inte längre till sitt förfogande, men ja det känns som väldigt många no contest i år.

sanne62
8/17/17, 10:54 AM
#6

Här kommer ett svar från Steven:
"while suppose I could have repaired the many battles with only one artist, I did not . This will obviously resolve itself in round 2 when we have everybody paired off properly.
Another question that has been raised regarding the pairings. You just never know where the most "memorable" designs are coming from in any given year. Sometimes amazing designs must battle in round 1……
Thanks for the patience……we Battle on 
Steven"

 

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

 

 

 

 

Annons:
Finaparlor
8/22/17, 8:53 AM
#7

Många ryska bidrag som vanligt, kul att se hemlandet sticka ut år efter år :)
Någon som vet hur många svenska skapare deltar?

Finaparlor
8/22/17, 6:38 PM
#9

👍 spännande!

Upp till toppen
Annons: