Hot pot!
Hej !
Är nu på det här med glasfusing, men undrar på om man kan skippa thinfirepappret och bara köra med filtpappret under ?
Tack för en bra sida =)
Det är inte att rekommendera för då får du en väldigt gropig baksida på din cabbe. Bättre att skippa fiberpappert o bara köra med thinfiren, för det funkar men inte tvärt om.
Okej =) ! tack för snabbt svar =) då vet jag det , pappret är slut och min ivrighet är på topp , he he he. Har beställt så då får jag stilla mig lite .
Det finns dels 2 artiklar.
Vad behövs då jag ska börja fusa glas i en micro?
o så trådarna
som du antagligen kan hitta en hel del matnyttigt i.
Jo jag förstår mer än väl för man vill ju testa det o det, men baksidan blir väldigt ful med bara fiberpapper. Dock går det att bara köra med fiberpapper, för man skyddar ju burkplattan så testa med en liten cabbe. Kanske tycker du baksidan ser ok ut, men jag tycker den blir gropig , matt o ful. Jag körde ju med enbart thinfire i burken men det heter ju att man ska ha både fiberpapper o thinfire. En del här inne gjorde så o jag o kissidor körde bara med thinfire o det fungerar också.
=) Tack för alla bra tips Cessy , ja man lär sig hela tiden under jobbets gång =).
Japp det gör man o man kan ha mycket kul med sin burk 🙂