Förslag på lås?
Hej!
Efter att mer eller mindre ha dykt ner i pärlträsket på sistone har jag börjat med ett netting projekt. Det ska bli ett armband (ca 4 cm brett) och "hålen" i nätet ska fyllas med bioconer och silvriga seadbeads. Det jag funderar på är dock vilken typ av lås som skulle kunna passa ? Originalmönstret hade ett runt magnetlås men känns som det finns bättre och snyggare lösningar. Någon som har någon idé ?
/ Linda
detta lås från anjalu kanske. de är sååååå fina!
Ja det låset var verkligen snyggt Mmadeit.❤️ Tycker du att sådant lås är för dyrt Limaro så finns ju tublås (scrolla ner på sidan så ser du de olika tublåsen) Man kan också använda t.ex 2 knappar som man fäster uppe på slutvarven på ena sidan o på andra sidan armbandet gör man två öglor av pärlorna som man kan fästa runt knapparna. Bör alltså vara knappar av denna typen, med ögla under knappen.
Tack för tipsen! Låset hos anjalu är verkligen vackert men lite i dyraste laget. Tublås har jag också tänkt på men är lite osäker på hur jag ska fästa det och få det snyggt. Får fundera lite till och se om den ekonomiska eller estetiska sidan vinner… :)