Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterköpbytsälj
Läst 3873 ggr
Annicka.C
0

Armbandsstommar samorder??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har efter mycket letande hittat dessa armbandsstommar, problemet är för att priset skall bli OK så måste man beställa minst 144st/sort  :/ Jag har räknat lite på det och om man åker på införselavgift, vilket man måste räkna med så ligger priset på ca 45:-/st Så jag undrar om någon är intresserad av att köpa ihop med mig…i så fall hur många av varje färg.

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Cessy
1

Jag kan vara med på silver, men det behövs nog att fler än jag vill vara med Annicka, för jag kan tänka mig ca 15 armband. Hade i o för sig gärna tagit fler, men jag ska ju ha råd med det också☺️

Annicka.C
0

Det e en början Cessy! Jag tror det finns fler intresserade då detta är en jättebra stomme, iof. plätterad men jag har haft dessa i 2 år, min mamma fick ett av mina första och använder det i jobbet (som frissa) ca 3 dagar/v. och det håller fortfarande utan att plätteringen har släppt. Och de  verkar som att inga webshoppar har den just nu.

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Cessy
0

Jo här har ju varit fler som frågat efter stommen tidigare, så  det är bara att hoppas att de tittar in här o att de ser inlägget. Imponerande o plätteringen är så pass hållbar, för ja hos en frissa är verkligen en superaggressiv miljö som brukar äta plätteringar eller få den o gulna.

mialycktman
1

om det hjälper något kan jag vara med på 5 st i silver….

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

ommok
1

Jag är också gärna med på silverfärgade, och kan nog ta 20 st av dem. Vore trevligt med några få i guldfärgen också, men då räcker det med 5 st.

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Gosa
0

Hur snabbt kan man ha dom hemma?

Om dom kommer inom en månad så är jag intresserad av 20 st i silverfärg 😉

Artafale
0

Jag tar gärna 10 st i silver!

Annicka.C
0

Gosa: Om vi e snabba så kan vi nog hinna med det…vi kan avvakta någon dag till o se om någon annan vill vara med…vi e uppe i 70 silver o 5 guld + vad jag nu kan tänkas beställa…e det fler som är intresserade??

Mvh.Annicka

Limaro
0

Så märkligt, jag fick just en förfrågan efter armband idag men hade ingen aning om var man får tag på stommarna, och så är detta det första jag ser när jag kommer in på ifokus… Jag skulle gärna vilja ha 10 i silver!

flower1
1

Liiiten beställning från mig om det är ok. Två av varje. Gör ju inte så mycket i glas numera, utan testar hela tiden nytt.

Här är min hemsida.

Limaro
0

En fråga föressten, hur funkar silverplätterat för nickelallergiker? Jag vill fortfarande ha stommarna oavsett, men kan ju vara bra att ha koll på om någon ev köpare undrar.

Annicka.C
0

Det beror på hur kännsliga de är..och vad som finns i metallen under plätteringen…Jag har sålt ganska många av dessa men bara fått tillbaka ett och hon var väldigt kännslig och trodde inte att det skulle funka men testade ändå…det är ju bara att informera om att de får lämna tillbaka om det inte skulle fungera.

Mvh.Annicka

Limaro
0

Ok, tack!

Cessy
0

Limaro: Köp Nickeltestet hos apoteketet, men som Annicka säger så ger det ju inte utslag på det som ev. finns under det översta lagert, men ger man lämna tillbaka garanti så brukar det ju fungera.

Annicka.C
0

Ok…Skulle det fungera att alla som vill vara med sätter in 45:-/armband som ni vill ha under denna vecka, så kan jag beställa i nästa vecka…om priset skulle bli lägre så skickar jag mellanskillnaden med armbanden. Om någon har problem att lösa det denna veckan så skicka ett meddelande till mig. Skicka gärna era namn o adresser i ett meddelande till mig så jag vet vart jag ska skicka vidare dem. Om det e någon som e orolig för att sambeställa med mig så finns det säkert några här inne som har beställt ihop med mig tidigare och som kan tala om att det gått bra då.

Mitt kontonr. Swedbank 8169-5 923 781 789-6

Mvh.A

Mvh.Annicka

mialycktman
1

okki!

Lyckomia 

Gosa
0

Det är helt ok för mig… tänkte bara på en sak, har du räknat med frakten att skicka det till oss sedan också? 
Annars får du bara säga till vad det kostar så du inte behöver göra utlägg 😉

Annicka.C
0

Nix Gosa det har jag inte…e lite optimistisk o hoppas att kursen e bra när vi handlar nästa vecka😉annars får vi lösa det sedan.

Mvh.Annicka

Limaro
1

Cessy. Tack för tipset, visste inte ens att sånt fanns på apoteket!

Annicka: Det är helt ok för mig att skicka pengar denna vecka och skulle det behövas extra fraktpengar så får du hojta till!

Cessy
0

Tur att jag gick hit o kollade för jag var inne på banken o höll på att betala till det förra kontot du använde sist för jag trodde att det var samma. En liten varningklocka ringde dock -> kolla kontonr o det var ju tur att jag gjorde det😇 Nå nu är det i alla fall betalt o så får du säga ifrån ifall du behöver mer pengar för täcka allt.

Kram Cessy

Annicka.C
0

Tack Cessy! Det hade inte varit hela världen, jag har det fortfarande oxå. Dina pengar hade kommit in!

Kram A

Mvh.Annicka

mialycktman
1

pengar för 5 st SP har satts in….

Lyckomia 

Annicka.C
0

Mias pengar e inne! :)

Mvh.Annicka

Gosa
1

Jag har satt in pengar till dig Annicka  😉

Annicka.C
0

Flower1-Helt OK, såklart!!!😃

Tack Gosa:de är inne!

Mvh.Annicka

Cessy
0

Annicka: Jag sätter in 45 kr till för jag vill testa en guld också. Har ju usel erfarenhet av guldfärg/plätterat. Det blir svart på en dag eller ett par. Silverplätterat kan jag i regel ha utan problem, men inte guld. Så håller det för mig - då är det fantastisk kvalité på det.

Cessy
0

Höjde o tog o betalade för 2 guldfärgade istället så har jag i alla fall 1 om någon frågar efter 1 guldfärgat. Den andra ska jag ju sätta lila cabbar på till mig själv o bära för att se hur det håller.

Cessy
0

Förresten hur långa är stommarna? o går det sätta på förlängning på dem. Antagligen får man då ta bort låsen - går detta? Hur har du gjort Annicka? Kört alla i samma storlek?

Annicka.C
0

Ok, några till till Cessy :D

Ja man kan förlänga dem genom att ta en ring+platta från ett annat armband. Armbanden är 18 cm från början och varje förlängning ger 3cm till. Det är ganska ofta som jag har behövt förlänga till folk men oftast så kan jag "stjäla" från något annat armband, jag har en tanke på att göra ett som är längre i varje färg…men risken är ju då att de inte gillar just det och att man ändå får stjäla ihop från de andra armbanden…

Mvh.Annicka

Cessy
0

Kanon o eftersom man tydligen kan ta loss, så kan man ju då även antagligen sätta dit motringar o byta låset. Låter jättebra. 😃

ommok
1

Nu har jag också satt in pengar, Annicka! Men jag funderar på om jag skulle beställa några till i guldfärg. Kanske 5 till, måste grunna lite mer men det känns som att det skulle kunna gå åt. 🤔

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

flower1
0

Nu har jag ockå satt in pengar, för 2 silver och 2 guld. Jag pm:ar adressen ifall den fallit bort sedan sist 😃

Här är min hemsida.

Annicka.C
1

Hej!

Alla pengar är inne! Så jag tar o beställer. Om du vill ha 5 till sedan Ommok så kan du få köpa av mig, jag tar några extra..

Mvh.Annicka

Annicka.C
1

Hej!

Armbanden ska nu har kommit till sverige, så nu har vi dem strax…-om ni inte pm:at er adress ännu så gör det 🙂

Mvh.Annicka

Artafale
0

🙂du får återkomma Annicka om du behöver pengar till frakten!

Limaro
0

Spännande!

Cessy
0

Ska bli trevligt att få testa lite sådana armband också sedan. Du får tala om ifall jag är skyldig pengar för vad de kostade att ta hem.

SusannAlg
0

Synd att jag är så dålig på att hänga med här på sidan….. hade ju kunnat tänka mej 5 i silverfärg….. beställde du många själv Annicka? 😇

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Cessy
0

PM:a Annicka Susann, så ska du se att det löser sig 🙂

Annicka.C
0

Hej Susann!

Det e klart att det finns 5 till dig med 🙂 Jag tror att jag har fler om det e nån som vill ha mera.

Mvh.Annicka

Artafale
0

har du guld kvar - känner mig isåfall frestad att ta 5?

Annicka.C
0

Ja det ska nog inte vara några problem Artafale :) Där har jag nog många ;) så sätt du in lite Pengar till om du vill ha några. Tyvärr ingen Leverans idag, ligger kvar i tullen fortfarande :( Kommer väl nästa v. då.

Mvh.Annicka

Artafale
0

Gjort! Tror dock inte du ser några pengar förrän i nästa vecka för vi har ju olika banker.

Annicka.C
0

De e ingen ko på isen ;)

Mvh.Annicka

Annicka.C
0

Hej!

Nu e min kväll räddad😃Nu får jag räkna o skriva lite o packa o pyssla!! Så får ni varsitt paket i lådan senare i veckan!!

Mvh.Annicka

Annicka.C
0

Efter lite matte så hamnar armbanden på 41:-/st villket innebär att era pengar räcker till porto med😃några får nog till o med tillbaka några kronor!!

Mvh.Annicka

Limaro
0

Låter ju superbare! Tack för allt jobb du har lagt ner!

Artafale
1

Vill inte ha några pengar tillbaka, behåll dom kronorna som tack för att du fixat!

mialycktman
1

jag säger detsamma, är tacksam över att du fixat allt!

Lyckomia 

Cessy
0

Ja tack för att du fixat, för annars hade det nog aldrig blivit av att jag får testa denna typen av armband också 😃

ommok
0

Tack för allt jobb du lagt ner på att fixa detta! 🌺Glöm inte att maila om betalning för hållarna och de extra guldfärgade armbandsstommarna. 🙂

Gosa
0

Tack så jättemycket Annicka för att du fixat armbanden, jag ser fram emot leveransen 😉
Säger som dom andra, om det blir några kronor över så behåller du dom.

Annicka.C
0

Tack så mycket :) men jag va nog lite För snabb.. Tror att jag skickat med en liten Slant i ditt brev ;)

Mvh.Annicka

mialycktman
1

Fick mina idag! Tack! Super! Nu måste jag glasa i helgen…….😍

Lyckomia 

SusannAlg
0

Jag har också fått mina! Tusen tack för hjälpen!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

flower1
0

Mina kom igår. Stort tack för leveransen ❤️

Här är min hemsida.

Artafale
0

Mina har också kommit, tack Annicka!

Gosa
2

TUSEN TACK Annicka, jättefina och toppenservice från din sida 😉

Nu blir det armbands-tillverkning i helgen!!!
Alla som köpt stommar kanske kan lägga upp lite bilder i nästa vecka på våra nya fina armband??

SaGas
1

Jag har inte köpt några, men det skulle ändå vara kul att få se vad ni hittar på för fint med dom!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Annicka.C
0

Va bra Att det flesta kommit fram :D Cessys & Ommoks kommer nog i nästa vecka, fick i väg dem en dag senare.

Mvh.Annicka

ommok
1

Jag fick meddelande från posten att de är på väg. De är säkert här på måndag Tack! :-)

Cessy
1

Jag fick också meddelande från posten så det är på ingång😃

Tackelitack för allt Annicka👍🌺

Limaro
1

Har inte varit hemma men enligt sambon ska jag ha ett paket som väntar när jag kommer hem på måndag :) Tack för allt Annicka!

Cessy
0

Hämtade ut mitt paket igår, men glömde att skriva. Jättenöjd med både armband o ställningarna. Tackelitack Annicka för att du fixade o skickade det här. Kram

Annicka.C
0

Tack Själva!! Har alla fått sina armband??

Mvh.A

Mvh.Annicka

ommok
2

Tack Annicka! Jag har också hämtat ut mina stommar och ställningarna, och de såg jättefina ut. 🙂 Jag är verkligen nöjd med de fina armbandsstommarna, och det ska bli väldigt trevligt att göra lite glas som matchar dem. 😉

mialycktman
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så här blev mina…..

Lyckomia 

Cessy
0

Jättefina Mia🙂 Är det Cernitlera eller är det glascabbar du använt?

mialycktman
1

tack Cessy, det är glascabbar som jag gjort själv…

Lyckomia 

Annicka.C
0

Jättefina 🙂Gillar den blå/silver extra mycket!!

Mvh.Annicka

Cessy
0

Oj vad flitig du varit med din microburk då Mia o fina armband blev det ju🙂

mialycktman
0

tack tjejer, ja burken gick varm förra helgen, det var ett tag sedan….

hoppas få se alla andras armband här sen….

Lyckomia 

sanne62
0

snygga….en färg för allas smaker ..😃

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

mialycktman
0

tackar sanne62, ja man ska få välja lite…

Lyckomia