(S) Shamballarmband
Hej!
Jag heter Emma Larsson och är en tjej på 17 år som nyss har startat upp ett UF-företag med inriktning på Shamballa-armband. Företaget heter Zera UF. Det kommer ta cirka 1-2 veckor nu i början innan armbanden kommer kunna skickas, då jag inte kommit igång med försäljningen än.
Jag säljer i olika färger efter önskemål :)
180kr/styck.
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Lycka till med din försäljning. Du får gärna lägga upp dina smycken för att visa dem, men dock inte för regelrätt försäljning. Om sedan någon vill köpa av dig, så får de ju gärna göra det, men huvudinriktningen är att man visar sina smycken o vill någon sedan köpa så är det ok.
Tack så mycket för alla lyckoönskningar! :D Ja, resten tar man ju självklart via PM :)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Som sagt tidigare och lite tillägg.
Lycka till med ditt företag men detta är ett forum där vi hjälper och stöttar varandra, och givetvis tittar och visar vackra smycken. Inga puttar för att du ska ligga på förstasidan, om någon vill köpa av dig kommer dom att hitta dig 🙂
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor