Butik skåne?
Finns det någon bra butik med trådar och pärlor i Lund/Malmö-trakten? Panduro känns trist och den lilla pysselbutiken i stan håller löjligt höga priser… Tack på förhand :)
Antar att du pratar om fysiska butiker, för annars finns det ju massor av shoppar via internet. Har dålig koll på fysiska butiker, men det finns Bara Pyssel i Bara utanför Malmö o hon har fysisk butik o så finns pärlförrådet i Oxie. Båda har som sagt var både webbshopar som fysiska butiker.

Tack för svar! Ja, precis, fysisk butik :) Ska kolla in de du tipsat om.
rekommenderar verkligen barapyssel….Joanna som har den är jättetrevlig och verkligen hjälpsam.😃
Ja Joanna som har Bara Pyssel är jättetrevlig o det är Eva också som har Pärlförrådet. Såg dock att länken till pärlförrådet inte fungerar, så jag lägger in den här igen
Jag skulle precis tips om min egen lilla butik Skapa i centrala Lund när jag kom på att jag nog var den där pysselbutiken med löjligt höga priser då jag ser att du är från Lund Ooops ;0)

# 5 nu är din butik också bland mina favoritlänkar 😃

#5 Hittade till dig idag och blev megainspirerad! Du gav superbra hjälp och hade riktigt bra grejer till bra priser. Har precis knåpat ihop ett makramé av det rosa nylonsnöret och de små silverkulorna. Glad att jag fick tips om din affär :) Tänkte på en annan butik som kanske inte finns kvar längre?

Vill understryka att butiken med höga priser INTE är Skapa i Lund! Borde inte ha skrivit nåt då det var flera år sedan jag var inne i den :)

Jo, så är det ju.
Va skönt att det inte va jag du tänkte på, känns som en bra avslutning på veckan. Lycka till med makramen jag tycker själv att det är riktigt avkopplande att knyta makrame ;0))
Barapyssel skulle jag rekommendera. Har själv varit i Butiken kändes som man kom till himmelriket. Sedan finns det ju även Pema som ligger Hörby de har även stort utbud där men de tar ungefär samma priser som det gör på Panduro men värt att åka in där o kolla. Här är hemsidan dit: http://www.pema.cc
Mer att skriva upp på "vill ha" listan! Hittade denna på loppisen och funderar på om den inte går att anpassa?
vad var det du hittade ????? eller är det i brailbild???😃😉
Öh…………. är det ens rätt tråd? ……….. o det saknas något för att göra ditt inlägg begripligt Artafale🤔
e du nu igång på paddan igen artafale? 😂
Helt rätt, jag använde paddan igår🤪 och var övertygad om att jag la in en bild på mitt loppisfynd men det ser jag ju att jag missat fullständigt. Ska göra ett nytt försök efter jobbet idag 😉
Hoppas det går bättre då! Jag blir ju nyfiken på vad det är du har fyndat:)
Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken
Givetvis vet jag inte vad jag gör - skyller allt på paddan
. Skulle ju ha skrivit i den om pleximontrar men det gick ju uppenbarligen fel och inte märkte jag det ens vid påpekandet
. Lägger mitt fynd i tråden om plexi! (även om det väl också är fel för den är ju i trä och glas….)
Hehe - jo jag trodde ju det var fel tråd o i den tråden om pleximontrar passar den väl utmärkt för den kan ju bli ett kanonfint visningsskåp 🙂