härliga färger!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
tack 🙂
Fint armband🙂
tack 🙂
fint armband 🙂
Ser ut att bli ett fantastiskt fint smycke när du fått rett på de sista detaljerna, för det lovar ju att bli jättefint.😉😃
😃 tack!
Inga förslag på slutklämmen? 🤔

Fint armband och broderi! Du kan ju göra ett band i herringbone att ha broderiet i. Det eller något annat pärlat band skulle vara snyggt, tycker jag, som tar upp någon eller ett par av de färger du har i ditt broderi.
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
vågar man sig på ett förslag på detta, det ser ju ut som du har stenkoll på detta 🙂
hmm jag hade kanske utgått från båda hörnen på vänstra sidan som sedan går ihop till ett halsband. på högra ett lite tjockare rep/tub som går från blomman. hmmmmm svårt. Jag har samma problem varje gång jag får ett hänga klart🤔🙂
Hälsa gärna på mig på Facebook.
mm, knepigt är det… Broderiet blev större än jag tänkt mig från början, så det får ju inte bli för fnuttigt… den mäter 8 cm uppifrån och ner (vid cabben)…
å så vackert!
Lyckomia
tack 😃
Eftersom du frågar, så skulle mitt förslag vara 3 tunna kedjor i samma färg som blomman på högersidan (eller svart/gunmetall-kedja). De är tre olika tunna strängar som fäster på tre punkter på vänstersidan. På kedjorna svävar också tre små fjärilar (eller fler för att få en assymetrisk balans😇) o sedan går kedjorna till ett lås i nacken för att sedan går ner o fästa på tre olika punkter i blomman. Kanske inte alls blir så bra i verkligheten som jag ser detta framför mig i mitt huvud.☺️
Fina smycken du har gjort Lottavo😃
Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut. / Nalle Puh
Tack 😃
#15 Har ingen aning om ifall det funkar… Har ofta idéer som ser jättebra ut i huvudet, men som jag sen inte på något vis kan få till i verkligheten. Endera så blir det inte som jag tänkt mig, eller så går det inte att utföra rent praktiskt (för mig i alla fall)… Blir kanske lätt så när man inte har förmågan att se trådvägar för sitt inre öga, och finner beskrivningar vara rena grekiskan…
vilka söta!
Lyckomia
Fina örhängen😃
Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut. / Nalle Puh
Jättefina örisar🙂
fräsigt ! 😃
Tack tack
Blev helsåld på tekniken… har två till som väntar på att bli klara! 😃
Ett perfekt sätt att bli av med pärlor som är lite ojämna i storleken.
nice!
Lyckomia
😃 tack
ja det ser läckert ut…var hittade du det mönstret ? jag hittar ingen tuta på youtube…..😕
Häftigt halsband🙂
tack så mycket…. måste provas…
så snyggt.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Läckert halsband😃
tack tack alla
dom var fina.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Många finingar här - inte minst #7🙂
tack tack
Kan ju tillägga att hängena är efter Mmadeit's mönster… 😃
Jag kände igen det :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
så fina fröknarna ska bli!
Lyckomia
Jättefina hängen o jag som är lilalover faller otippat för det röda/hematitfärgade som bara är så läckert😮😃 o halsbandet är så snyggt med sin tudelade häftiga touch.🙂
Tack tack, alla
Är också såld på lila, men det grå-röda blev grymt läckert, om jag får säga det själv…. 😇
halsbandet är jag också nöjd med (som tur är) och glad att jag fick till det som 9-åringen ville.
Fina hängen o tufft halsband😃
Jättefina och tuffa smycken du gör Lottavo! 🙂
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Även jag faller helt för det grå/röda hänget - och jag undviker rött i den mån det är möjligt. De andra hängena och halsbandet är också fina 🙂
Otroligt fina! :)

Välkommen in!
Jag bloggar på www.lovebeproud.blogspot.com
Facebookar på https://www.facebook.com/love.a.proud?ref=tn_tnmn
och säljer mina alster på www.loveandbeproud.se

Tack! 😃
looking good ! 😃
tackar 😂
Ser väldigt vackra ut o väldigt lovande🙂
vilka söta!
Lyckomia
jättefina!🙂
Fina infattade cabbar 😃
Jättefina! visst är det kul…
Lyckomia
Jättefina🙂 - ska du stå på marknad eller något sådant?
Många godbitar där!🙂
#61 ja, i höst är det dags. 🙂
Många fina infattade cabbar😃
Håller tummarna för dig Lottavo - att det blir en riktigt lyckad marknad då när det är dax!🙂
Tack! Det hoppas jag med, det skulle sitta fint lagom till PUSS… 😉
😃
Åh vilken söt kattavla🙂
wow
söt misse!
Lyckomia
Jättesöt kattavla😃
ohhh så många fina ….. 😃
tack! 🙂
Fina!!🙂
Här har flitens lampa lyst. Många fina hängen o broscher🙂
😃
oj så söta! visst är det kul att göra dom?
Lyckomia
jopp, men blev lite många på raken… 🤪
Många fina hängen o broscher😃
Jättefina hängen🙂 o klart man fläskar på för man måste ju se hur det blir i den färgen/kombinationen o den o ………… 😇😉😃
Jopp, men nu blir det inga fler… har slut på rivolis… 🤪 😭
snyggt !
jag är likadan…om det är nåt kul eller vackert, gör jag många i olika färger…
snygga! jag e oxo en "fläskis"
Lyckomia
Fina hängen😃
Underbar!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jättehäftig ring🙂
Wow! Den ringen gillar jag!
Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken
tuff
cool!
Lyckomia
¤94 Nä, jag såg en bild på ringen och på skaparens blogg fanns ringen uppritad…
http://bisaneta.blogspot.com.es/2012/11/dia-de-muertosreto-beads-perles.html
Tuff ring😃
Häftig ring o fina hängen😃
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Jättefina örisar - båda paren.🙂
Fina örhängen😃
Älskar bra tutorials på Youtube! 😃
flotta örhängen …. ja, hurra för tutor!
nr 100 fina!
Lyckomia
Gillar dina örhängen!