Fibre rope
vet någon en svensk shop som säljer fibertråd/rep till glasfusing?😕?
känns inte kul att beställa på WG och betala frakt för lika mycket som summan….😕
Jag tittade på cebex som du säkert också själv har gjort, men där hittade jag inget rep. Jag ska antagligen beställa lite hos WG den 18 feb. för jag har ju inte köpt något där sedan början av dec. men jag måste fylla på mitt glaslager med ett glas till en fatbeställning. Om du kan vänta tills dess o att det ju sedan tar 7-10 dagar innan jag får hem det, så kan jag ta hem en sådan bit fiberrope åt dig.
jättesnällt…det erbjudandet tar jag gärna…skulle jag av en slump springa på det här hemma innan, så hör jag av mig….😍
Ja gör så o du vet ju att det är den 18:e som gäller för då får jag påfyllning i kassan😇
Jodå, snöre finns på Cebex http://www.cebex.se/fibersnoretillfusing3mm-p-5117.html
Men ska du inget annat har från dom blir det dyrt snöre med tanke på att de tar avgift (80 kr) om ordersumman är under 400 kr.
Behöver du mycket?? Jag har inga mängder men skickar om du har kris :)
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
vad ni alla är hjälpsamma---love you ---😍
hur kunde både cessy och jag missa det på cebex?
förmodligen för där inte var en bild…men väldigt dålig information…3 mm tjock….MEN HUR LÅNG ?
Annicka: det är inte superakut men lite…har du så du kan avvara 20 cm av 6 mm´s tråden, tills cessy ska beställa?
Sanne… Det har jag nog, skickar imorgon om du pm:ar din adress så slipper jag leta i mailen :)
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Bara så jag fattar rätt - Du vill ha 6mm fiberropen då när jag beställer den 18:e då Sanne?
japp cessy….men det hade jag tänkt skriva till dig när vi närmade oss den 18/2…men jag förmodar att du fyller listan på WG nu….
Japp o din fiberrope ligger redan i varukorgen Sanne för jag tänkte bäst att lägga i den med en gång, så att jag inte glömmer bort den o bättre att ta bort den ifall du sa ifrån att du inte ville ha det. Jag gör alltid så att jag börja fylla i varukorgen en tid innan o så plockar jag i o ur lite fram o tillbaka ett antal ggr innan det är dax o beställa den 18:e o på så vis är jag överrens med mig själv om vad som blir "lagom" denna gången😇😃